Proama ponownie reklamuje zniżki na ubezpieczenia OC i AC (wideo)
Po czteromiesięcznej przerwie rozpoczęła się ponownie kampania ubezpieczyciela Proama (Generali). Kampania telewizyjna uzupełniona została o aktywności w digitalu i social media. Akcję przygotowały Change Serviceplan, Bomaye, Performics i Havas Media.
Głównym elementem kampanii jest 15-sekundowy spot telewizyjny, informujący o zniżkach rzędu 70 procent na ubezpieczenia OC i AC dla bezszkodowych kierowców. Jego premiera miała miejsce w listopadzie zeszłego roku. Komunikację uzupełniają działania w internecie i social media.
- Postanowiliśmy powrócić z kampanią telewizyjną, która przypomina o nagradzaniu bezpiecznych kierowców tak wyjątkową korzyścią - podkreśla Marta Bartosiewicz, dyrektor departamentu marketingu i sprzedaży bezpośredniej Generali.
Kampania telewizyjna obejmie emisję w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, m.in. Polsat, TVP1, TVP2, Polsat, TVN24 i TVN Turbo.
Kreację spotu przygotowała agencja reklamowa Change Serviceplan, produkcją zajął się dom produkcyjny Bomaye, reżyserią Szymon Pawlik. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Za kampanię w Internecie odpowiada Performics.
Dołącz do dyskusji: Proama ponownie reklamuje zniżki na ubezpieczenia OC i AC (wideo)