Promocja „Rach ciach” reklamuje pożyczkę w Provident Polska (wideo)
Firma pożyczkowa Provident Polska zaczęła promocję, w ramach której koszt całkowity pożyczek wynosi 20 proc. ich nominalnej kwoty. Towarzyszy temu kampania reklamowa pod hasłem „Rach ciach” przygotowana i realizowana przez firmy Opus B, AdHeads i OMD.
Promocja dotyczy pożyczki na trzy miesiące o całkowitej kwocie wynoszącej: 500 zł, 1 tys. zł lub 1,5 tys. zł. W poszczególnych przypadkach łączne zobowiązanie do spłaty wynosi 600 zł, 1,2 tys. zł lub 1,8 tys. zł. Nie są pobierane opłaty za świadczenie spłaty w domu, dostarczenie gotówki, elastyczny planu spłat ani opłata przygotowawcza. Taka oferta będzie obowiązywać do 10 listopada.
- Promocja obala mity o wysokich kosztach pożyczek w Provident i jest zaproszeniem dla tych, którzy szukają prostych i przyjaznych dla klienta rozwiązań. To świetne rozwiązanie dla Klientów, którzy chcą podreperować domowy budżet po wrześniowych wydatkach związanych z rozpoczęciem roku szkolnego - przekonuje Katarzyna Szerling, członek zarządu i dyrektor pionu marketingu w Provident Polska.
Jednocześnie Provident prowadzi kampanię, w której promuje się jako atrakcyjny pracodawca oraz szuka doradców klienta do współpracy.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Kampania reklamująca promocję pożyczkową obejmuje telewizję (kanały ogólne i tematyczne), internet oraz BTL.
Spot telewizyjny przygotowała agencja Opus B, reklamy internetowe - AdHeads i OpusB, a reklamy BTL-owe - AdHeads. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: Promocja „Rach ciach” reklamuje pożyczkę w Provident Polska (wideo)