SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Provident angażuje swoich pracowników do kampanii #EkipaProvidenta

Wystartowała kampania reklamowa firmy pożyczkowej Provident pod hasłem "Ekipa Providenta". Zamiast aktorów, występują w niej faktyczni pracownicy firmy. Akcje przygotowała ZPR.

Kampania #EkipaProvidenta ma charakter wizerunkowo-rekrutacyjny. W jej ramach przygotowane zostały trzy 30-sekundowe materiały wdeo w konwencji human story. Bohaterami materiałów są doradcy klienta Providenta, którzy opowiadają nie tylko o współpracy z firmą, ale przede wszystkim o swoich pasjach.

W pierwszym materiale poznajemy historię Pana Konrada z Uścia Gorlickiego, który na co dzień społecznie udziela się w lokalnym młodzieżowym klubie sportowym, a w ramach programu wolontariackiego Providenta pozyskuje granty na realizację swoich projektów.

Do udziału w dwóch kolejnych filmach zaprosiliśmy Panią Magdę – doradczynię z Warszawy, której pasją są podróże oraz Panią  Elę, dla której w życiu najważniejszy jest czas spędzany z rodziną.

Kampania wystartowała 5 sierpnia. Kolejne materiały będą publikowane w 12 i 19 sierpnia. Materiały będą promowane w portalach internetowych i mediach społecznościowych. Można je oglądać na kanale YouTube marki.

Za kreację oraz realizację spotów odpowiadają Producenci Kreatywni / ZPR Media.

Dołącz do dyskusji: Provident angażuje swoich pracowników do kampanii #EkipaProvidenta

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl