SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Artur Zabielski na czele marketingu w Provident Polska, zastąpił Katarzynę Szerling

Artur Zabielski objął funkcje dyrektora pionu marketingu i członka zarządu Provident Polska. Zastąpił Katarzynę Szerling, która marketingiem zarządzała w spółce przez osiem lat.

Artur Zabielski, fot. Provident Polska Artur Zabielski, fot. Provident Polska

Jako dyrektor pionu marketingu i członek zarządu Artur Zabielski w Provident Polska będzie odpowiadał za strategię marketingową spółki, rozwój oferty, obszar badań i analiz oraz zarządzanie relacjami z klientami.

- Współczesne otoczenie rynkowe zmienia się niezwykle dynamicznie, a wraz z nim ewoluują także oczekiwania naszych klientów. Chcę, abyśmy stali na czele tych zmian i byli w stanie dostosować strategie marketingowe do potrzeb naszych klientów na każdym etapie ich życia finansowego - komentuje Zabielski.

- Provident Polska to lider w swojej branży, a moim celem jest wykorzystać zdobyte do tej pory doświadczenie w zakresie rozwoju produktu, badań oraz komunikacji marketingowej, aby dodatkowo umocnić pozycję firmy na rynku - m.in. wdrażając najwyższej jakości nowe produkty i usługi, które - tak jak karta Provi Smart - będą odpowiadać na rosnące wymagania klientów - zapowiada.

Poprzednio szefową marketingu w Provident Polska była Katarzyna Szerling. Przeszła do grupy mBank, obejmując stanowisko wiceprezeski mLeasing.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Artur Zabielski z Provident Polska jest związany od 2015 roku. Jako dyrektor departamentu kart płatniczych wdrożył kartę Provi Smart, w latach 2018-2019 tymczasowo pełnił obowiązki dyrektora marketingu, od tamtej pory uczestniczył w pracach zarządu spółki. Teraz departament kart płatniczych zostaje włączony do struktury pionu marketingu.

Wcześniej Zabielski pracował m.in. w Banku Zachodnim WBK, Kredyt Banku i Getin Banku. Odpowiadał m.in. za programy lojalnościowe, w tym Payback w BZ WBK.

Dołącz do dyskusji: Artur Zabielski na czele marketingu w Provident Polska, zastąpił Katarzynę Szerling

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl