Przeciw zaparciom: Mam dość
Równolegle z wprowadzeniem nowych produktów Figura 1 i Figura 2 Herbapolu Lublin, rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa.
Głównym kanałem komunikacji jest telewizja. Spoty reklamowe pt. "Mam dość" emitowane są w: TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TV4, TVN7. Dodatkowo prowadzona jest prasowa kampania reklamowa w czasopismach kobiecych (m.in. Viva, Gala, Przyjaciółka, Naj, Claudia, Poradnik Domowy, Glamour) oraz prasie farmaceutycznej. Reklamy Figury 1 i Figury 2 emitowane są również w Internecie, głównie na "kobiecych" stronach (m.in.Onet.pl, Interia.pl, Gazeta.pl)
W związku z tym, że zaparcia to problem dotyczący coraz większej grupy osób, Herbapol Lublin uruchomił specjalną stronę internetową: www.nieidzwzaparte.pl Osoby odwiedzające stronę oprócz zdobycia szczegółowych informacji na temat Figury 1 i Figury 2 mogą poznać przyczyny powstawania zaparć i sposoby zapobiegania tym dolegliwościom.
Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o nowych produktach (Figura 1 i Figura 2) przeciw zaparciom oraz, że produkty te dostępne są tylko w aptekach. Dodatkowy przekaz informuje o tym, że Herbapol przywraca w życiu harmonię natury.
Reżyserem filmu reklamowego jest Tomasz Konecki. Kreację przygotowała Agencja Grey Warszawa, produkcję zrealizowała firma Graffiti Film, zaś zakupem mediów zajmuje się Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Przeciw zaparciom: Mam dość