SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Przepis na niezapomniane Święta” w kampanii Delecty (wideo)

W telewizji i punktach sprzedaży ruszyła świąteczna kampania promująca produkty marki Delecta (Bakalland). Akcję przygotowały firmy Mullenlowe Warsaw i Starcom.

Świąteczna kampania marki Delecta, promująca "Pierniczki korzenny smak" oraz posypki do dekoracji wypieków z linii "Decorada", ma w ciepły i autentyczny sposób podkreślać moc rodzinnego przygotowywania świąt.

Akcja, która potrwa do 25 grudnia br., ma charakter wizerunkowy i produktowy. Jest prowadzona w telewizji (billboardy sponsorskie w stacjach ogólnopolskich i tematycznych) oraz w punktach sprzedaży (aktywności promocyjne i dodatkowe ekspozycje produktów).

Kreację spotu przygotowała agencja Mullenlowe Warsaw, a planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Starcom.

Dołącz do dyskusji: „Przepis na niezapomniane Święta” w kampanii Delecty (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl