„Przyjaciółka” i „Party” to dwutygodniki z największą sprzedażą (top 23)
W I kwartale 2013 roku wśród wszystkich dwutygodników największą sprzedaż ogółem odnotowała „Przyjaciółka”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma people oraz poradnikowe. Top 23 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) w I kwartale 2013 roku wyniosła 417 553 egz. i w porównaniu do I kwartału 2012 roku była niższa o 16,49 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Z trzeciego na drugie miejsce awansował magazyn people „Party” (Edipresse Polska), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie jednak spadła o 12,24 proc. do 394 154 egz.
Natomiast z miejsca piątego na ostatnią pozycję podium awansował najpopularniejszy dwutygodnik telewizyjny, czyli „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer), którego wynik sprzedażowy w badanym okresie zwiększył się o 0,84 proc. do poziomu 393 454 egz.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia po cztery pozycje zajęły pisma z segmentu people oraz magazyny poradnikowe. Ponadto w top 10 znalazły się jeszcze dwa dwutygodniki telewizyjne.
Wirtualnemedia.pl |
I kwartał |
|||||
ZKDP |
2013 |
2012 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka |
512 040 |
418 392 |
417 553 |
587 689 |
502 478 |
500 003 |
Party Życie Gwiazd |
536 081 |
394 211 |
394 154 |
556 428 |
451 640 |
449 140 |
Tele Świat |
566 590 |
393 454 |
393 454 |
544 333 |
390 159 |
390 159 |
Tina |
482 410 |
373 861 |
373 861 |
576 561 |
449 581 |
449 581 |
Show |
474 953 |
300 529 |
300 529 |
551 372 |
429 989 |
429 989 |
Pani Domu |
313 345 |
262 883 |
262 792 |
383 874 |
317 563 |
317 563 |
Flesz Gwiazdy & Styl |
349 422 |
246 877 |
246 393 |
405 851 |
303 583 |
303 583 |
Naj |
344 752 |
245 458 |
245 458 |
- |
- |
- |
TV14 |
334 939 |
229 011 |
229 011 |
302 958 |
207 274 |
207 274 |
Viva |
295 310 |
204 458 |
204 458 |
301 157 |
201 463 |
201 463 |
Świat Seriali |
319 086 |
198 172 |
198 172 |
358 534 |
254 093 |
254 093 |
Z Życia Wzięte |
354 783 |
197 556 |
197 556 |
395 357 |
226 774 |
226 774 |
Grazia |
398 746 |
183 699 |
183 549 |
- |
- |
- |
Gala (dwutygodnik) |
245 840 |
154 394 |
154 380 |
218 832 |
130 824 |
127 490 |
Bravo |
220 679 |
144 628 |
144 628 |
243 962 |
171 120 |
171 120 |
Sukcesy i Porażki |
205 285 |
114 695 |
114 695 |
217 007 |
128 006 |
128 006 |
Takie jest Życie |
215 741 |
111 503 |
111 503 |
240 547 |
137 498 |
137 498 |
Bravo Sport |
134 005 |
106 845 |
106 845 |
134 951 |
100 333 |
100 333 |
Relaks |
185 786 |
103 474 |
103 474 |
230 476 |
121 163 |
121 163 |
Ekran TV |
117 980 |
75 487 |
75 487 |
112 537 |
71 493 |
71 493 |
Kaczor Donald |
45 000 |
25 338 |
25 338 |
- |
- |
- |
Medical Tribune |
20 000 |
14 868 |
14 867 |
20 000 |
15 987 |
15 986 |
Puls Medycyny |
20 000 |
4 219 |
4 183 |
20 000 |
4 540 |
4 494 |
Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” i „Party” to dwutygodniki z największą sprzedażą (top 23)