SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Przyjaciółka” liderem w I półroczu br., “Tina” straciła

“Przyjaciółka” pozostała w I półroczu br. liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych. Tytuł ten podobnie jak “Pani Domu” zanotował wzrost, straciła jedynie “Tina”.

Średnia sprzedaż ogółem “Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w I półroczu br. wyniosła 490 040 egz. i była wyższa niż rok wcześniej o 1,3 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazła się “Tina” (Wydawnictwo Bauer), która zanotowała z kolei wynik na poziomie 449 542 egz. Tytuł ten jako jedyny został dotknięty spadkiem sprzedaży, wynoszącym 6,2 proc.

Natomiast średnia sprzedaż ogółem trzeciej w rankingu “Pani Domu” (Edipresse Polska) w pierwszych sześciu miesiącach br. wyniosła 329 625 egz. i była o 8,5 proc. wyższa niż w I półroczu ub.r., gdy tytuł ten był jeszcze tygodnikiem.

ZKDP I półrocze
Wirtualnemedia.pl 2011 2010
Tytuł Sprzedaż ogółem
Przyjaciółka 490 040 483 926
Tina 449 542 479 455
Pani Domu 329 625 303 890


W czerwcu br. liderem sprzedaży ogółem także była “Przyjaciółka” z wynikiem 476 213 egz., po wzroście o 0,7 proc. Drugie miejsce zajęła “Tina” (408 478 egz., spadek o 10,7 proc.), trzecia była “Pani Domu” (295 393 egz., wzrost o 1 proc.).

ZKDP czerwiec
Wirtualnemedia.pl 2011 2010
Tytuł Sprzedaż ogółem
Przyjaciółka 476 213 473 050
Tina 408 478 457 300
Pani Domu 295 393 292 346


 

Dołącz do dyskusji: “Przyjaciółka” liderem w I półroczu br., “Tina” straciła

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl