SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Czajkowska, Żark, Więckowska, Miksiewicz i Ruminiak awansują w Publicis Worldwide

W agencji reklamowej Publicis Worldwide Polska na wyższe stanowiska awansowani zostali Katarzyna Czajkowska, Klaudia Żark, Marta Więckowska, Zuzanna Miksiewicz i Mateusz Ruminiak.

W dziale digital growth and social media stanowisko digital strategist objęła Katarzyna Czajkowska. W dziale kreacji stanowiska senior copywriter powierzono Klaudii Żark i Marcie Więckowskiej, zaś Zuzanna Miksiewicz objęła posadę senior art directora. W pionie client service Mateusz Ruminiak został awansowany na stanowisko senior account executive.

- Jest mi niezmiernie miło informować o tak wielu awansach przeprowadzanych jednocześnie wewnątrz naszego zespołu. Zmiany te oznaczają, że  zbudowaliśmy ekspercki zespół, który z pasją podchodzi do wyzwań stawianych przez klientów i efektywnie współpracuje także w warunkach pracy zdalnej. Awanse to także powód do dumy z całego zespołu i z jakości, którą doceniają nasi klienci - powiedziała Dagmara Gadomska, managing partner w Publicis Worldwide Polska.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Katarzyna Czajkowska od ponad 3 lat pracuje w dziale digital growth i social media Publicis Worldwide, gdzie zajmuje się m.in. researchem i analizą danych, doborem kanałów komunikacji, optymalizacją contentu oraz planowaniem i optymalizacją kampanii reklamowych w mediach społecznościowych i aktywacjach z influencerami. Pomaga również w tworzeniu strategii komunikacji.
Na nowym stanowisku będzie podlegać Tymoteuszowi Raffinetti (head of digital strategy and social media).

Klaudia Żark jest w branży od 8 lat. Specjalizuje się w tworzeniu kampanii digitalowych. Posiada doświadczenie w prowadzeniu działań dla brandów takich jak PGE, Renault, Dacia, Barilla, Carlo Rossi i Hartmann. Tak jak dotychczas będzie raportować do Pawła Murawskiego (creative group head).

Marta Więckowska do agencji Publicis Worldwide Polska dołączyła w 2018 roku. Do największych projektów, które zrealizowała do tej pory, należą kampanie 360 dla marek Prudential, Tymbark i Vicks oraz kampania „Zmieniajmy na dobre” dla fundacji K.I.D.S. Klubu Innowatorów Dziecięcych Szpitali. Na co dzień wspiera m.in. marki BNP Paribas i Renault Polska. Na nowym stanowisku Marta Więckowska będzie kontynuować pracę w zespole Bartka Jeglejewskiego (creative group head).

Zuzanna Miksiewicz od lat związana jest z branżą reklamową. Dotychczas pracowała dla klientów z wielu obszarów - finanse, motoryzacja po FMCG. Zaliczają się do nich takie firmy i marki, jak: BNP Paribas, Prudential, Netia, Vicks, USP Zdrowie, Garnier, L'Oréal, Renault, Dacia, Kasztelan, Carlo Rossi, Stumbras, Tymbark i NaTurek. Zuza tworzyła dla nich kampanie 360°. Na swoim koncie ma m.in. kampanię „Pyszny krok soków Tymbark”, czy „Zmieniajmy na dobre” dla Fundacji K.I.D.S. Zuza Miksiewicz nadal będzie raportować do Tomka Ziemiańskiego (creative group head).

Mateusz Ruminiak specjalizuje się w marketingu internetowym, ze szczególnym zamiłowaniem do nowych technologii, łącząc kreatywne podejście do reklamy ze skutecznymi działaniami mediowymi. Przez 4 lata pracował w agencji MU Interactive, zdobywając doświadczenie w pracy z klientami takimi jak IBM, Sony Interactive Entertainment czy Orange, a pod koniec 2019 roku zasilił szeregi Publicis Worldwide Polska dołączając do zespołu Małgorzaty Szymańczak (account director) obsługującego Renault Polska.

Dołącz do dyskusji: Czajkowska, Żark, Więckowska, Miksiewicz i Ruminiak awansują w Publicis Worldwide

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl