SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Purmo promuje pionowe myślenie o grzejnikach

Pod hasłem "Myśl pionowo" przebiega kampania reklamowa grzejników Purmo. Akcja zachęca do instalowania pionowych urządzeń tej marki tam, gdzie nie ma miejsca na poziome.

Prowadzona obecnie kampania reklamowa Purmo ma za zadanie przekonać odbiorców, że grzejniki pionowe są bardzo dobrym rozwiązaniem w pomieszczeniach, w których trudno znaleźć miejsce na poziome urządzenia grzewcze. Akcja pod hasłem "Myśl pionowo" promuje trzy modele tej marki: Vertical, Faro V i Kos V. Działania są skierowane zarówno do odbiorców profesjonalnych: instalatorów, sprzedawców i projektantów, jak i klientów detalicznych.

purmo

Kampania obejmuje prasę (inserty i reklamy w "Polskim Instalatorze" i "Magazynie Instalatora") oraz mailingi, materiały POS, e-newslettery i konkurs internetowy skierowane do profesjonalistów. Kreację kampanii - zaplanowanej do czerwca - przygotowała duńska agencja Kunde, materiały na polski rynek zaadaptował dział marketingu Rettig Heating Polska.

  • Więcej informacji:
  • Purmo

Dołącz do dyskusji: Purmo promuje pionowe myślenie o grzejnikach

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
purmen
Mamy u siebie grzejniki Purmo, mam dla was jedną radę. Grzejniki są ok, ale całkowicie odradzam markety. Tutaj - http://e-inclusive.pl/grzejniki/grzejniki-plytowe-typu-v/1031-grzejniki-purmo-rettig-heating-v-22-600x1200-31101000.html znaleźliśmy znacznie taniej. Szkoda tylko, że już po zakupie w sklepie...
0 0
odpowiedź