Purmo promuje pionowe myślenie o grzejnikach
Pod hasłem "Myśl pionowo" przebiega kampania reklamowa grzejników Purmo. Akcja zachęca do instalowania pionowych urządzeń tej marki tam, gdzie nie ma miejsca na poziome.
Prowadzona obecnie kampania reklamowa Purmo ma za zadanie przekonać odbiorców, że grzejniki pionowe są bardzo dobrym rozwiązaniem w pomieszczeniach, w których trudno znaleźć miejsce na poziome urządzenia grzewcze. Akcja pod hasłem "Myśl pionowo" promuje trzy modele tej marki: Vertical, Faro V i Kos V. Działania są skierowane zarówno do odbiorców profesjonalnych: instalatorów, sprzedawców i projektantów, jak i klientów detalicznych.
Kampania obejmuje prasę (inserty i reklamy w "Polskim Instalatorze" i "Magazynie Instalatora") oraz mailingi, materiały POS, e-newslettery i konkurs internetowy skierowane do profesjonalistów. Kreację kampanii - zaplanowanej do czerwca - przygotowała duńska agencja Kunde, materiały na polski rynek zaadaptował dział marketingu Rettig Heating Polska.
Dołącz do dyskusji: Purmo promuje pionowe myślenie o grzejnikach