SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

9 tys. widzów zyskało „Pytanie na śniadanie” odkąd program kieruje Joanna Kurska. „Nigdzie się nie wybieram”

Magazyn „Pytanie na śniadanie” w ostatnich trzech miesiącach nadawania - odkąd jego szefową została Joanna Kurska - śledzi 404 tys. widzów. Program ma o 9 tys. oglądających więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. - Mam wspaniały zespół i jest to zdecydowanie najlepszy czas w historii tego formatu. Dlatego nigdzie się nie wybieram - mówi nam Joanna Kurska.

Joanna Kurska, Jacek Kurski, fot. AKPA Joanna Kurska, Jacek Kurski,  fot. AKPA

We wtorek, 6 września br. nową szefową „Pytanie na śniadanie” została Joanna Kurska - dzień po tym jak prezesem Telewizji Polskiej przestał być jej maż Jacek Kurski. Zastąpiła Aleksandrę Zawłocką, która objęła szefostwo oprawy w Agencji Kreacji Rozrywki i Oprawy TVP.

Kurska od tygodnia przebywa na dwutygodniowym urlopie. Dzień wcześniej spotkała się z prezesem Mateuszem Matyszkowiczem, który chciał się dowiedzieć się, jakie ma plany i czy zamierza wyjechać wraz z mężem do Stanów Zjednoczonych (Jacek Kurski ogłosił, że zaczyna pracę w Grupie Banku Światowego w Waszyngtonie). Joanna Kurska miała przekazać Matyszkowiczowi, że nigdzie się nie wybiera. Kurska na razie nie została zwolniona, ale niewykluczone, że nastąpi to po jej urlopie.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Śniadaniowy magazyn TVP2 w okresie od 6 września do 6 grudnia br. - czyli podczas trzech pierwszych miesięcy zarządzania przez Kurską - oglądało 404 tys. osób, co przełożyło się na 8,63 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,20 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,99 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. „Pytanie na śniadanie” emitowane jest codziennie od godz. 7.30.

Najpopularniejsze wydanie audycji w analizowanym okresie wyemitowane zostało 13 listopada - obejrzało je 654 tys. widzów.

Program zyskał widzów

Dla porównania, w analogicznym okresie rok wcześniej (tj. od 6 września do 6 grudnia 2021 roku) średnia widownia „Pytania na śniadanie” wynosiła 395 tys. osób. Przełożyło się to na 8,32 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,40 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,26 proc. w grupie 16-59. Widownia audycji wzrosła o 9 tys. osób.

„Pytanie na śniadanie” znacznie zwiększyło także widownię w porównaniu do okresu poprzedzającego. Od 6 czerwca do 5 września br. cykl miał 379 tys. widzów (odpowiednio 8,48 proc., 8,26 proc. i 8,35 proc. udziału).

- Telewizję ogląda coraz mniej widzów, dlatego tym większy sukces, że widownia „Pytania na śniadanie” rośnie nie tylko udziałowo, ale i wolumenowo. Mam wspaniały zespół i jest to zdecydowanie najlepszy czas w historii tego formatu. Dlatego nigdzie się nie wybieram - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Joanna Kurska, szefowa „Pytania na śniadanie”.

Śniadaniowy magazyn TVP2 w grupie 4+ notuje wyższe wyniki od „Dzień dobry TVN”, morning-show TVN. Na przykład we wrześniu „Pytanie na śniadanie” śledziło 390 tys. widzów, a „Dzień dobry TVN” - 359 tys. Z kolei w październiku br. było to odpowiednio 396 i 360 tys. oglądających.

W grupie 16-49 na czele plasuje się magazyn TVN, który we wrześniu miał średnio 151 tys. widzów („Pytanie na śniadanie” - 131 tys.), a w październiku - 157 tys. (120 tys.).

Kto prowadzi „Pytanie na śniadanie”?

Gospodarzami „Pytania na śniadanie” są: Ida Nowakowska-Herndon i Tomasz Wolny, Izabella Krzan i Tomasz Kammel, Małgorzata Tomaszewska i Aleksander Sikora, Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski oraz Małgorzata Opczowska w towarzystwie Łukasza Nowickiego. We wrześniu br. z programu odszedł Robert El Gendy. Dziennikarz związany z Telewizją Polską od 22 lat chce skupić się na aktorstwie i pracy w redakcji sportowej. Od niedawna zaczął prowadzić także „Panoramę” nadawaną w ramach „Pytania na śniadanie”.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,86 proc.

Dołącz do dyskusji: 9 tys. widzów zyskało „Pytanie na śniadanie” odkąd program kieruje Joanna Kurska. „Nigdzie się nie wybieram”

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gfff
co za ktoś napisał to coś ... 9 tyś powiadacie.. to błąd statystyczny w obliczeniach. Wstyd
0 0
odpowiedź
User
mr X
Wspaniala kobieta, niezlomna! Zawodowo przebyla dluga droge ... od noszenia teczki za Dorotka Gawryluk, po bycie zona wicedyrektora Banku Swiatowego!! Lo tym ksiazki bedo PISac!!
0 0
odpowiedź
User
Pracownik
Wyglada trochę na ustawkę !!!
Pani Kurska powinna być zwolniona cały zespół powiadam cały zespół nie kilka koleżanek ale cały zespół nie chce jej.
Jest zła osoba te 9 tys to wydanie na nowa scenografie i kilkanaście artykułów o Tym ze Pani kurska jest szefowa. Czy był chodźmy jeden artykuł kto był szefem przed ta zła Panią . Proszę zapytać producentów operatorów kierowników planu tych ludzi co na prawdę pracują od lat to powiedzą ze to straszna osoba która z pogarda odzywa się do ludzi i ich nie szanuje.
Chciałbym abyście opublikowali aby ludzie sami pokazali ze to prawda bo się boja o prace.
Jest tam jeden bardzo mściwy Pan po kurskim który załatwia polecenia Samego Kurskiego.
0 0
odpowiedź