SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Quebonafide promuje nową platformę komunikacyjną Żywca "Cho na Ż"

Raper Quebonafide w ramach promocji marki Żywiec obejmuje stanowisko młodszego specjalisty ds. Ż, na którym będzie wdrażał strategię promocyjną, zachęcając do "Cho na Ż".

Wszystko zaczęło się od wiralowego ogłoszenia o pracę, w którym Żywiec poszukiwał młodszego specjalisty ds. Ż. Odpowiedział na nie "Jakub z Ciechanowa", czyli popularny raper Quebonafide.  

W ramach objętych obowiązków artysta będzie odpowiadał za nową linię bezalkoholowych piw smakowych Żywca: Żywiec Lemonż z nutą Cola 0,0%, Żywiec Grejpfruż z nutą Acai 0,0% oraz Żywiec Tropikaż z nutą Imbiru 0,0%.

Nowy młodszy specjalista ds. Ż w ramach swoich obowiązków wyruszy w Polskę, relacje znajda się w mediach społecznościowych rapera oraz w kanałach marki Żywiec.

"Cho na Ż" to nowa platforma komunikacyjna Żywca. Poprzednio przez osiem pięć lat działania reklamowe piwa Żywiec były oparte na koncesji kreatywnej „Chce się na Ż”, stworzonej przez agencję Ogilvy&Mather. Zeszłoroczna kampania stanowiła ilustrację sloganu: „Nie ma nic cenniejszego niż drugie Ż”.

Dołącz do dyskusji: Quebonafide promuje nową platformę komunikacyjną Żywca "Cho na Ż"

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sergi
Widząc tą kampanie reklamową można się tylko wy. ŻY
13 4
odpowiedź
User
mike
Mówi menel do menela "Cho na Ż"... i kupują najtańszą nalewkę na spirycie bo na Ż ich nie stać.
10 4
odpowiedź
User
Rychu Bobina
Co to jest to quebonadonafide i dlaczego jest ta informacja, że to coś reklamuje to coś, po czym się rz....?
7 4
odpowiedź