Radio Złote Przeboje: Więcej muzyki, którą kochasz
W poniedziałek wystartowała nowa kampania promocyjna Radia ZłotePrzeboje. Działania reklamowe związane są z wprowadzeniem nowegolinera stacji - "Więcej muzyki, którą kochasz".
Nadawany od 4 kwietnia spot telewizyjny utrzymany jest wpogodnym, wiosennym tonie. Pokazuje ludzi, którzy słuchają muzyki wRadiu Złote Przeboje - odpoczywają i zyskują dzięki niej dobrynastrój. Podkład muzyczny reklamy stanowi przebój Katie Melua "NineMillion Bicycles".
Kampania prowadzona w internecie (od 7 kwietnia) i na nośnikachreklamy zewnętrznej AMS (od 15 kwietnia) wykorzystuje kadr zreklamy telewizyjnej, uzupełniony o hasło pozycjonujące "Więcejmuzyki, którą kochasz" oraz logo stacji.
Reklamy Radia Złote Przeboje ukażą się w telewizji (TVP, TVN,Polsat, kanały tematyczne, grupa kanałów AT Media, grupa kanałówDiscovery), w internecie (Wirtualna Polska, Tuba FM) i na nośnikachreklamy zewnętrznej AMS (backlighty, cityscrolle, nośnikiniestandardowe jak np. siatki wielkoformatowe). W kampaniipromocyjnej wykorzystano kreację Blue Angels, za planowanie i zakupmediów odpowiada dom mediowy Starlink.
Dołącz do dyskusji: Radio Złote Przeboje: Więcej muzyki, którą kochasz