Rafał Wachnik: z Publicis Media do Value Media
Rafał Wachnik objął funkcję chief strategy officera w domu mediowym Value Media (należącym do Group One). Poprzednio przez 15 lat pracował w koncernie marketingowym Publicis Media (do ub.r. funkcjonującym jako Starcom Media Group).
W Value Media Wachnik będzie odpowiedzialny za projekty oparte na kompleksowym planowaniu, prowadzone na styku mediów internetowych, pozainternetowych i technologii. Objął funkcję chief strategy officera, która poprzednio nie była obsadzona w firmie. Ma wzmocnić jej kompetencje przede wszystkim w zakresie kompleksowej obsługi reklamodawców.
- Jestem tu, ponieważ chcę pracować w agencji, która zmieni reguły gry na naszym rynku, stanie się benchmarkiem jak rozwijać biznes w świecie post medialnym. Takiej, która rozumie i potrafi zaspokoić najbardziej kompleksową potrzebę biznesową klienta - niezależnie od tego czy rozwiązanie leży w obszarze online, offline, performance, content czy technologii. Na rynku nie ma dziś podmiotu równie silnego mediowo w digitalu jak Value Media. Jednocześnie, wierzę w firmę, w której strategia nie jest tylko nazwą departamentu, ale istotną częścią kultury organizacji. Te dwa elementy coraz trudniej osiągnąć w dużej międzynarodowej korporacji - uzasadnia Rafał Wachnik.
- Na rynku tworzy się dziś duża luka, bo potrzeby klientów dotyczące planowania mediów, ale też szerzej rozumianej obecności w internecie, rosną dużo szybciej niż know how naszej konkurencji – a my jesteśmy w stanie kompleksowo je zaspokajać. Nasz biznes to już od dawna nie tylko dodawanie digitalowego elementu do dużej strategii, ale odwrotnie: całe potężne strategie z digitalem jako punktem wyjścia. Obsługujemy coraz większe części biznesu klientów, wielu z nich powierza nam także działania na rynkach zagranicznych. Dlatego wzmocnienie działu strategii to naturalny ruch - dodaje Kamil Wiszowaty, odpowiedzialny za wszystkie spółki mediowe należące do Group One.
Rafał Wachnik poprzednio przez 15 lat pracował w koncernie marketingowym Publicis Media (do ub.r. funkcjonującym jako Starcom Media Group). Ostatnio na stanowisku head of strategy odpowiadał za wsparcie strategiczne zespołów SMG (Starcom, MediaVest, Starlink), promowanie wiedzy na temat najlepszych praktyk i rozwiązań strategicznych, rozwój narzędzi oraz szkolenia.
Specjalizuje się w obsłudze firm z branży finansowej (m.in. takich jak Eurobank, Kredyt Bank, Warta, Allianz, Allianz Bank, PZU) i motoryzacyjnej (Fiat, Mitsubishi, Jaguar, Land Rover). Realizował również projekty dla firm i marek Allegro, Samsung, Novartis, platformy n, Onet, Real, Makro Cash&Carry, Google, Estee Lauder i NBC Universal.
Dołącz do dyskusji: Rafał Wachnik: z Publicis Media do Value Media