SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Regionalny oddział Publicis inicjuje kampanię na rzecz równości płci #EmbraceEquity

Publicis Groupe Central & Eastern Europe (CEE) ogłasza rozpoczęcie wspólnie z fundacją International Women’s Day działań pod hasłem #EmbraceEquity. Trzyetapowa inicjatywa będzie realizowana we wszystkich biurach Publicis Groupe w Europie Środkowo-Wschodniej.

Kampania #EmbraceEquity otwiera dyskusję "Dlaczego równe szanse to za mało".

Kobiety w centrum kampanii Publicis Groupe CEE

W swoich działaniach Publicis Groupe CEE skupi się na tworzeniu inkluzywnej kultury pracy, co zrealizuje na trzech kluczowych płaszczyznach: świadomość (Dlaczego równe szanse to za mało) - upewnienie się, że społeczność Publicis Groupe CEE prawidłowo rozumie różnicę między równością, a sprawiedliwością. Edukacja - wykorzystanie programów fundacji International Women’s Day "Lean in", aby edukować zespoły w zakresie tworzenia kultury miejsca pracy sprzyjającej integracji, oraz zapewnić kobietom mentoring i wsparcie, których potrzebują, aby osiągać swoje cele zawodowe. Analiza i działanie - Przeprowadzenie analizy zróżnicowania wynagrodzenia (pay gap) ze względu na płeć w Publicis Groupe CEE, w celu sformułowania rekomendacji dalszych działań.

- W ciągu ostatnich dwóch lat, odkąd powstał nowy region Publicis Groupe CEE, podjęliśmy działania, mające na celu stworzenie jeszcze bardziej integracyjnego i różnorodnego środowiska pracy, dla naszych koleżanek. Choć obecnie mamy silne liderki i mocną grupę utalentowanych kobiet w naszych zespołach – co stwierdzam z niemałą satysfakcją – to jesteśmy świadomi, że trzeba zrobić jeszcze więcej. Dzięki tej nowej inicjatywie mamy nadzieję uczynić znaczący krok w kierunku stworzenia kultury i środowiska, które umożliwia i wzmacnia wszystkie nasze talenty - to dopiero początek tego, co planujemy w nadchodzących dniach i latach -  powiedział Tomas Lauko, chief executive officer, Publicis Groupe Central & Eastern Europe.

Równolegle z inicjatywą równości płci, organizacja uruchomi pierwszą serię rozmów "Publicis Groupe CEE Lioness" na wewnętrznej platformie Marcel. Jedną z rozmówczyń będzie Dagmara Witek – chief creative officer, Publicis Worldwide Polska.

Dołącz do dyskusji: Regionalny oddział Publicis inicjuje kampanię na rzecz równości płci #EmbraceEquity

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl