SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cleo w Media Expert i Kotlin "Król Mycia Rączek" hitami reklamowymi w listopadzie na YouTube

W listopadzie YouTube najchętniej oglądane były reklamy marki Media Expert i Cleo - wynika z zestawienia YouTube Ads Leaderboard. Internauci polubili też spot ketchupów Kotlin i powrót Króla Mycia Rączek w roli głównej. Na podium znalazła się również reklama x-komu z okazji 18. urodzin.

Pierwsze miejsce w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard za listopad zajął spot Media Expert z Cleo, w którym nowa dyrektorka artystyczna sieci sklepów zaprasza na promocyjne zakupy z okazji Black Week w rytm coveru piosenki Reni Jusis “Zakręcona”. Za reklamę odpowiada agencja kreatywna Ambasada BC.

Piotr Cyrwus w reklamie Ketchupów Kotlin

Drugie miejsce należy do Króla Mycia Rączek, czyli Piotra Cyrwusa w reklamie Ketchupów Kotlin. Aktor w wielobarwnym wideo w oryginalny sposób śpiewa o potrawach i przekąskach, które można zjeść z dodatkiem ketchupu. Przypomina jednak, aby przed jedzeniem zawsze myć ręce. Kreację stworzyła agencja Feeders Agency, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Na podium znalazło się także wideo x-komu "18 urodziny - Skamielina", przygotowane z okazji 18. rocznicy istnienia sieci sklepów na rynku. Natomiast druga reklama z tej serii "18 urodziny - Zasłona" zajęła w listopadowym zestawieniu 5. miejsce.

Za kreację reklam x-kom odpowiada agencja PZL.

Czwarte miejsce należy do wideo Aliexpress Polska Official "Kupuj bez końca na AliExpress", w której postać królika McAli przedstawia bogactwo oferty platformy zakupowej. 


 
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.