SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Historia młodego geja i jego coming out w nowej reklamie Oreo "The Note"

Marka ciastek Oreo (Mondelez) rozpoczęła kampanię, w ramach której emituje spot "The Note". Opowiada w nim historię młodego chłopaka, który decyduje się na coming out i ujawnienie rodzicom, że jest gejem.

Autorką spotu jest Alice Wu. "The Note" to krótki film o coming oucie. Jego bohaterem jest młody chłopak, który podejmuje próby ujawnienia swoim rodzicom, że jest gejem.

 

Spot jest efektem wieloletniej współpracy między marką Oreo a organizacją PFLAG National zrzeszającą homoseksualistów. Stanowi punkt wyjścia dla nowej kampanii #LifelongAlly, w ramach której Oreo przekaże na rzecz organizacji 500 tys. dolarów.

Starsza menedżerka marki Oreo, Olympia Portale, mówi, że marka nie chciała pokazywać kolejnej historii o coming-outach, ale współpracowała z PFLAG, agencją reklamową 360i i Alice Wu, aby znaleźć sposób na poprowadzenie dyskusji na temat coming outu w pozytywnym, nowym kierunku.

Spot ma dowodzić, że coming out nie jest tylko jednorazowym doświadczeniem, a procesem, który często trwa bardzo długo. Dlatego tak ważna jest akceptacja i wsparcie ze strony rodziny.

Marka Oreo nie pierwszy raz porusza kwestię osób LGBT+. W 2012 roku marka zamieściła na Facebooku post zawierający ciasteczko ułożone wysoko z tęczowym lukrem wraz z komentarzem: „Dumnie wspieraj miłość!” Post był powszechnie celebrowany, ale również wywołał ostrą krytykę, ponieważ pojawił się w ówczesnej debacie o małżeństwach homoseksualnych.

Dziesięć lat później prawa LGBTQ+ ponownie znalazły się w centrum wojen kulturowych, ponieważ Teksas uchwalił kontrowersyjną ustawę antytrans., a Floryda uchwaliła ustawę „Don't Say Gay”. Krajobraz dla marek w tym środowisku stał się tylko bardziej obciążony, o czym Disney przekonał się podczas ataków ery Bidena na „obudzone korporacje”, które zajmują publiczne stanowiska w różnych kwestiach. Po początkowym wywołaniu sprzeciwu ze strony fanów LGBTQ+ i sojuszników za milczenie w sprawie nowego prawa Florydy, Disney jest teraz stałym celem Fox News i prawicowych polityków za sprzeciw wobec ustawy.
 

 

Dołącz do dyskusji: Historia młodego geja i jego coming out w nowej reklamie Oreo "The Note"

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Aron
LGBT to powód dla którego każdy przyzwoity człowiek powinien rozważyć stanięcie po stronie ruskich w ewentualnej wojnie
0 0
odpowiedź
User
Aron
LGBT to powód, żeby poprzec Rosję w przypadku ewentualnej wojny.
0 0
odpowiedź
User
Aron
Co za ce**or usuwa komentarze nieprzychylne ideologii LGBT!?
0 0
odpowiedź