SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklamy na ekranach LCD w Tesco

Poznańska firma Atvertin, spółka zależna funduszu BBI Capital NFI SA, realizuje jeden z największych projektów digital signage w Europie. W ciągu najbliższych kilku miesięcy w polskiej sieci 52 hipermarketów Tesco zainstaluje zintegrowany system prawie 1500 ekranów LCD.

Ekrany o przekątnej 42'', w średniej liczbie 28 sztuk na hipermarket, montowane są na wysokości 2,4 m przy głównych ciągach komunikacyjnych - w alejach głównych oraz tzw. gorących miejscach. Każdy ekran wyposażony jest w strefowy dźwięk, który działa w promieniu do 15 m. Na ekranach, pracujących w godzinach otwarcia hipermarketów, wyświetlane będą powtarzalne, trwające 275 sekund pętle z programem. Każda pętla składać się będzie ze spotów reklamowych oraz użytecznych informacji o ofercie i działaniach pro-klienckich sieci Tesco. W każdym hipermarkecie planowane są dwa niezależne systemy nośników: obejmujący 1-2 ekrany system w strefie alkoholi i wyrobów tytoniowych oraz zamontowany w hali głównej system składający się średnio z 26 ekranów.

Firma przygotowuje także własny system do planowania digital signage w Tesco, który będzie dostępny dla klientów poprzez przeglądarkę internetową. Ponadto od lipca 2008 r. prowadzone jest badanie DigitalSignage Track, które pozwoli na planowanie kampanii w oparciu o aktualizowane w cyklu tygodniowym dane na temat widowni sieci ekranów - populacji dokonującej zakupów w hipermarketach Tesco. Klienci spółki korzystający z DigitalSignage Track i systemu planowania będą mieli dostęp do zbioru danych zawierającego informacje o zwyczajach zakupowych ok. 10 tys. klientów Tesco. Na zlecenie klienta wykonywane będą również badania wykazujące skuteczność reklamy. Ponadto w ofercie znajdzie się także usługa profesjonalnej produkcji dedykowanych nośnikowi spotów reklamowych bądź przekazanie klientowi know-how w tym zakresie.

Dołącz do dyskusji: Reklamy na ekranach LCD w Tesco

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl