Rioba z kawowo-biznesowym serwisem internetowym
Agencja Pro-Creation uruchomiła serwis internetowy marki Rioba. Prezentuje on należące do niej kawy, herbaty i syropy, a także akcesoria oraz rozwiązania biznesowe dla restauratorów.
Uruchomiony właśnie serwis internetowy marki Rioba zawiera informacje o należących do niej produktach: trzech typach kawy, sześciu gatunkach herbat ekspresowych, jedenastu syropach barmańskich oraz dodatkach. Ponadto brand obejmuje - także przedstawiane na stronie internetowej - akcesoria do wyposażenia lokali gastronomicznych (m.in. dzbanki, szklanki, filiżanki, kieliszki i kubki) oraz rozwiązania biznesowe skierowane do restauratorów.
Oprócz tego serwis działający pod adresem www.rioba.pl zawiera kompendium wiedzy o pochodzeniu i historii kawy, jej poszczególnych gatunkach oraz porady, przepisy i ciekawostki dotyczące tego napoju. Na stronie znajdują się również praktyczne informacje i rady biznesowe oraz treści dostępne po zalogowaniu.
Serwis wykonała i uruchomiła agencja interaktywna Pro-Creation, która wygrała konkurs ogłoszony przez firmę Makro Cash and Carry kontrolującą markę Rioba.
Dołącz do dyskusji: Rioba z kawowo-biznesowym serwisem internetowym