SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Koniec współpracy Roberta Lewandowskiego z Gillette

Marka Gillette (Procter & Gamble) zakończyła współpracę z Robertem Lewandowskim. Piłkarz współpracował z nią od 2011 roku.

Informację o zakończeniu kontraktu Gillette z Lewandowskim podał "Super Express". Tabloid poinformował, że rocznie za współpracę z marką polski napastnik dostawał milion złotych.

Spekulacje na ten temat krążyły w mediach od kilku tygodni. Piłkarz zaczął się bowiem pojawiać publicznie nieogolony - co prawdopodobnie byłoby złamaniem zobowiązania w ramach reklamowania Gillette. Kilkanaście dni temu pytaliśmy przedstawicieli managementu Lewandowskiego oraz Procter & Gamble, czy Lewandowski dalej reklamuje Gillette. Z obu stron dostaliśmy jedynie zdawkowe, enigmatyczne odpowiedzi.

- Marka Gillette bardzo wysoko ceni długoletnią, bliską współpracę z p. Robertem Lewandowskim. Jesteśmy pełni podziwu dla jego talentu i osobowości. Podobne relacje łączą naszą markę z innymi wybitnymi światowymi graczami, takimi jak Neymar Jr, Antoine Griezmann czy Thomas Müller. Komunikacja marki, której celem jest przedstawienie wysokiej jakości naszych maszynek i ostrzy do golenia, oparta jest na współpracy z różnymi piłkarzami - odpowiedziała na pytania portalu Wirtualnemedia.pl Małgorzata Mejer, manager ds. komunikacji korporacyjnej Procter & Gamble w Europie Centralnej. Z kolei Tomasz Zawiślak, pracujący dla Lewandowskiego, odpowiedział nam - Jeśli chodzi o kontrakt sytuacja pozwala na to, żeby Robert wyglądał tak jak się z tym na dzisiaj dobrze czuje.

W środę otrzymaliśmy od Tomasza Zawiślaka komentarz: "Umowa z Gillette planowo zakończyła się w lipcu, a co będzie - czas pokaże".

Lewandowski w reklamach

Robert Lewandowski firmuje swoim wizerunkiem kilka marek. Jest międzynarodowym ambasadorem napojów Oshee, smartfonów Huawei, reklamuje też szampony head&shoulders. Współpracuje też z Vistulą oraz bierze udział w kampaniach sponsorów reprezentacji Polski i Bayernu Monachium. W maju tego roku Lewandowski podpisał umowę z agencją Lagardère Sports, która odpowiada za komercyjne wykorzystywanie jego wizerunku poza Polską.

Od października ubiegłego roku na rynku działa także dom mediowy RL Media, w którym udziały ma firma Roberta Lewandowskiego i holding marketingowy Group One.

Dołącz do dyskusji: Koniec współpracy Roberta Lewandowskiego z Gillette

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gie
Oto efekt świetnych występów na Mundialu. Real odszedł w siną dal. Teraz Gillette. Ciekawe co następne.
0 0
odpowiedź
User
SW
Dlatego się już nie goli hehe ;)
0 0
odpowiedź
User
Ważne
Czy Anna w ramach wsparcia przestała również się golić?
0 0
odpowiedź