„Rozmowa Piaseckiego” zyskała 69 tys. widzów. TVN24 wygrywa z konkurencją
W jesiennej ramówce br. „Rozmowę Piaseckiego” śledzi średnio 444 tys. widzów. Program względem analogicznego okresu rok wcześniej zyskał 69 tys. widzów. Cykl program daje TVN24 pozycję zdecydowanego lidera oglądalności wśród stacji newsowych.
Średnia oglądalność codziennej audycji Piaseckiego w okresie od 2 września do 16 października 2019 roku wyniosła 444 tys. osób, co przełożyło się na 13,33 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,72 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,93 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. „Rozmowa Piaseckiego” emitowana jest w TVN24 od poniedziałku do czwartku o godz. 7.30.
Względem analogicznego okresu rok wcześniej audycja zyskała 69 tys. widzów, ale spadł jej udział w grupie 16-49. Od 3 września do 17 października ub.r. cykl śledziło średnio 375 tys. osób, a jego udział wyniósł 12,88 proc. w 4+, 8,52 proc. w 16-49 i 10,43 proc. w 16-49.
Najpopularniejsze wydanie audycji w analizowanym okresie pokazane zostało 14 października br. (emisja wyjątkowo o 8.30) - obejrzało je 596 tys. widzów.
Kanał TVN24 w czasie nadawania audycji Piaseckiego zdecydowanie wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z mającą większy zasięg stacją TVP Info. Antena ta ma w tym paśmie 7,74 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje Polsat News (2,28 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.
„Rozmowa Piaseckiego” to emitowany od września ub.r. program Konrada Piaseckiego, który w swoim paśmie zastąpił analogiczną audycję „Jeden na jeden”, którą prowadził Bogdan Rymanowski (dziennikarz przeszedł do Telewizji Polsat).
Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 4,14 proc.
Dołącz do dyskusji: „Rozmowa Piaseckiego” zyskała 69 tys. widzów. TVN24 wygrywa z konkurencją