Rusza kampania "Płytka wyobraźnia to kalectwo" (wideo)
Rozpoczyna się właśnie ósma edycja kampanii "Płytka wyobraźnia tokalectwo" ostrzegającej młodych ludzi przed tragicznymi skutkaminieprzemyślanych skoków do wody. Obejmującą działania typu ATL iBTL akcję organizuje Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji.
Kampania "Płytka wyobraźnia to kalectwo" startuje na początkusezonu wakacyjnego, ponieważ to latem wskutek niefortunnego skokudo wody wiele osób, zwłaszcza młodych, doznaje uszkodzeńkręgosłupa. - Dlatego właśnie wtedy chcemy dotrzeć do nich z naszymprzekazem - mówi Piotr Pawłowski, prezes Stowarzyszenia PrzyjaciółIntegracji organizującej akcję.
W ramach kampanii "Płytka wyobraźnia to kalectwo" nadawane sąspoty na antenie TVP oraz w telewizji Vectra, która do 31 sierpniawyemituje ich ponad 1 tys. Ponadto, o akcji będą informować reklamyprasowe, 40 billboardów rozmieszczonych na Pomorzu, gdzienajczęściej dochodzi do wypadków nad wodą, oraz 500 reklam w metrzewarszawskim. Dodatkowo partnerzy kampanii: Straż Miejska, StrażPożarna, WOPR, Polski Związek Kajakowy, Polski Związek Żeglarski,PKP Przewozy Regionalne, PKP Dworce Kolejowe, PKS Warszawa oraz ZHPdystrybuują w całej Polsce ponad 6 tys. plakatów. Informacje okampanii publikowane są również w materiałach promocyjnych siecisklepów Biedronka.
- Oprócz działań BTL i ATL będziemy organizować również liczneakcje informacyjne za pośrednictwem naszych regionalnych centrów wKrakowie, Gdyni i Zielonej Górze, które będą nagłaśniać problempodczas lokalnych pikników, festynów i imprez plenerowych" - dodajePiotr Pawłowski. Szczegółowe informacje na temat kampanii dostępnesą na stronie internetowej www.plytkawyobraznia.pl.
Dołącz do dyskusji: Rusza kampania "Płytka wyobraźnia to kalectwo" (wideo)