SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rusza kampania promocyjna Lufthansy w Polsce

15 października tego roku, Lufthansa rusza z kampanią reklamową promującą niskie ceny biletów na przeloty do wybranych miast w Europie.

To pierwsza ogólnopolska akcja niemieckiego przewoźnika, które promuje nie tylko markę, ale także zróżnicowaną cenowo ofertę linii. Promocja nosi hasło "Do zobaczenia" i obejmuje 12.,208 połączeń tygodniowo Lufthansy do 17 miast w Niemczech i 93 miast w 36 krajach w Europie.

Celem najnowszych działań reklamowych Lufthansy jest realizacja strategii skupionej na potrzebach klienta. Lufthansa chcą przekonać pasażerów, że oferta linii skierowana jest do wszystkich segmentów rynku pasażerskiego - zarówno do pasażerów biznesowych jak i tych, którzy podróżują turystycznie.

Reklamy Lufthansy będą publikowane w prasie (dzienniki ogólnopolskie oraz magazyny opiniotwórcze i branżowe), pojawią się także na nośnikach reklamy zewnętrznej. W centrum Warszawy pojawi się megaboard reklamowy przewoźnika. Równocześnie realizowane będą działania promocyjne w Internecie. Reklamę "Do zobaczenia" usłyszeć także będzie można na antenach ogólnopolskich rozgłośni radiowych. Kampania potrwa do 30 listopada 2007.

Za kreację kreatywną reklam Lufthansy odpowiedzialna była agencja McCann Erickson, za zakup mediów w Polsce - dom mediowy Mindshare.

Dołącz do dyskusji: Rusza kampania promocyjna Lufthansy w Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl