SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ruszyło radio Zapinamypasy.pl. W ramówce audycje Gąsiorowskiego, Kruka, Zielińskiego, Furjana i Ligęzy

W czwartek rano wystartował serwis sportowy Zapinamypasy.pl obejmujący głównie radio internetowe. W jego ramówce są audycje m.in. Michała Gąsiorowskiego, Mikołaja Kruka, Tomasza Zielińskiego, Marka Furjana, Mateusza Ligęzy i Artura Kwiatkowskiego. Pasma na żywo będą emitowane codziennie od godz. 7 do 23.

O starcie Zapinamypasy.pl informowaliśmy już w środę. Z serwisem będą współpracowali Andrzej Twarowski i Tomasz Smokowski, ale dopiero od połowy br., kiedy skończy im się okres zakazu konkurencji po odejściu z Canal+.

Stacja rozpoczęła nadawanie w czwartek rano. Szefem jej redakcji jest Michał Gąsiorowski, który niedawno odszedł z radiowej Trójki. W ramówce każdego dnia są audycje na żywo od godz. 7 do 23.

Codziennie od godz. 7 do 10 będzie emitowane pasmo poranne, w godz. 16-19 - popołudniowe, a w godz. 19-23 - wieczorne. Będą je prowadzili zazwyczaj Michał Gąsiorowski, Mikołaj Kruk (poprzednio pracował w Radiu ZET), Mateusz Ligęza (wcześniej m.in. w TVN), Artur Kwiatkowski i Mateusz Juza (obaj z RadioGol.pl) i Michał Kornacki (poprzednio w nc+).

W soboty od godz. 13 do 23 zaplanowano pasmo z multirelacjami z różnych zawodów, w niedzielę wieczorem będą emitowane programy piłkarskie: o polskiej Ekstraklasie (w godz. 20-21:30) i ligach zagranicznych (w godz. 21:30-23), a poniedziałek wieczorem - „Magazyn NBA” z podsumowaniem wydarzeń piłkarskich z weekendu.

 

Ponadto w ramówce są inne audycje tematyczne, m.in. „Druga strona odpowiada” Tomasz Zielińskiego (dziennikarza Eleven Sports), „E-Sport” Łukasza Chmiela, „Magazyn NBA” Mateusza Ligęzy, „Forehand Backhand” Marka Furjana i Leszka Sidora z Eurosportu, program Kuby Witkowskiego o sztukach walki, magazyn motoryzacyjny (będą go prowadzili Michał Gąsiorowski i Marcin Klimkowski), „Radio Brazylia” Bartłomieja Rabija o piłce nożnej w Ameryce Południowej, magazyn Mai Strzelczyk o sztuce i sporcie, program Witolda Cebulewskiego o sporcie w USA oraz „Rusz 4 litery" Anny Markowskiej o sporcie amatorskim.

Stałymi ekspertami stacji będą byli lub kończący kariery sportowcy: piłkarze Michał i Marcin Żewłakowowie, Sebastian Mila, Arkadiusz Głowacki i Łukasz Surma, lekkoatleta Tomasz Majewski i piłkarz ręczny Artur Siódmiak.

We wszystkich audycjach są emitowane piosenki, a co godzinę - sportowe serwisy informacyjne.

Player pozwalający słuchać radia znajduje się na górze strony głównej Zapinamypasy.pl. W serwisie wyświetlane są już reklamy, natomiast na razie nie słyszeliśmy spotów w samym przekazie radiowym.

Na stronie, w zakładce „Bank audycji”, będzie można odsłuchiwać wyemitowanych już programów. Niebawem w serwisie pojawią się programy wideo realizowane we własnym studiu. Ponadto udostępniona zostanie aplikacja mobilna.

Właścicielem serwisu jest spółka Remes Sport należąca do Bartosza Remplewicza, właściciela centrum hotelowo-rekreacyjnego Remes Sport & Spa. Jego inna firma jest właścicielem domeny Zapinamypasy.pl.

W lutym ma zacząć nadawanie inne internetowe radio o tematyce sportowej - Weszło FM, przygotowywane przez redakcję serwisu piłkarskiego Weszło.com.

Dołącz do dyskusji: Ruszyło radio Zapinamypasy.pl. W ramówce audycje Gąsiorowskiego, Kruka, Zielińskiego, Furjana i Ligęzy

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
DW
Na razie falstart. Serwery przeciążone i nie da się praktycznie wejść na stronę. Oczywiście to efekt świeżości/ciekawości. Z drugiej strony największych „gwiazd” stacji na razie i tak nie usłyszymy. Więc pewnie wiele osób zrazi się na samym początku do tej stacji.
0 0
odpowiedź
User
Gratki
Poprosze audycje o gimnastyce akrobatycznej :)
0 0
odpowiedź
User
m.
Kompletny falstart niegotowi zupełnie, wszystko wisi i wolno wczytuje, jak to ktoś powiedział "zima zaskoczyła drogowców". Kanały społecznosciowe są, ale nieaktywne. I nawet prostego adresu do jakiegos playera czy innego winampa nie ma by słuchac przed kompem wygodniej. Ramówka ambitna, oby tylko muzyka nie przysłoniła tresci. Tak czy inaczej mysle ze to troche wszystko z motyka na slonce i twardy kawałek chleba. I zobaczymy co z tego wyjdzie jak efekt nowosci i pierwszy zapał miną. Tez ciekawe czy inne media sportowe beda chciały cos o tym wspominac, czy nawet godzic sie na udział swoich dziennikarzy w aucycjach, było nie było promujac konkurencję. Ale przynajmniej nie ma nudy, kto czekał na rsdio sportowe, bedzie miał ich przez nastepne miesiace pod dostatkiem.
0 0
odpowiedź