SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

SALESmanago z rekordowymi przychodami, 5 tys. klientów na całym świecie

W 2015 roku platforma SALESmanago Marketing Automation wygenerowała blisko 17 milionów przychodów, dorobiła się 500. partnerów biznesowych i dziesięć razy więcej klientów. - Rynek marketing automation w Europie chwycił szybciej niż się spodziewaliśmy - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Grzegorz Błażewicz, założyciel i prezes SALESmanago.

Grzegorz Błażewicz Grzegorz Błażewicz

W komunikacie podkreślono, że kwota 17 mln zł osiągnięta w ub.r. oznacza znaczący wzrost w porównaniu z rokiem poprzednim, w którym przychody firmy wyniosły 6 mln zł. W tym okresie zysk wypracowany przez platformę zamknął się kwotą 2,5 mln zł.

Obecnie z rozwiązań SALESmanago w zakresie identyfikacji i monitoringu osób odwiedzających stronę www oraz automatyzacji i personalizacji komunikacji w czasie rzeczywistym korzysta ponad 5 tys. firm na całym świecie, z których 83 proc. stanowią sklepy internetowe i firmy B2C. W ub.r. otwarto nowe biura i spółki zależne m.in. w Nowym Jorku, Bangalore i Londynie. Łącznie spółka zatrudnia obecnie 130 osób w 10. krajach na świecie, współpracuje też z 500. partnerami biznesowymi.

- Wyniki okazały się znacznie wyższe niż nasze prognozy - podkreśla w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Grzegorz Błażewicz, założyciel i prezes SALESmanago. - Wynika to głównie z ogromnego wzrostu sprzedaży zagranicznej oraz sprzedaży przez sieć partnerów na całym świecie. Rynek marketing automation w Europie chwycił szybciej niż się spodziewaliśmy. W tym momencie zatrudniamy naszych handlowców we wszystkich krajach europejskich - opisuje Błażewicz.

- Zamierzamy nadal bardzo dynamicznie się rozwijać, głównie przez wzrost zatrudnienia za granicą - zapowiada szef SALESmanago. - Cel to 30 mln zł przychodów i pozycja nr 1 w Europie w zakresie systemów do automatyzacji marketingu. Jeśli uda nam się dopiąć umowę inwestycyjną to ten wzrost może być jeszcze większy. Oprócz tego nadal będziemy rozwijać dynamicznie nasz produkt - podkreśla Błażewicz.

Dołącz do dyskusji: SALESmanago z rekordowymi przychodami, 5 tys. klientów na całym świecie

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zen
Juz dawno ich wszystkie adresy zablokowalem , bo przysylali spam marketingowy bez mojej zgody na ootrzymywanie go.
0 0
odpowiedź
User
merry
miałem do czynienia z kilkoma trudnymi osobami w swoim zawodowym życiu, ale Grzegorz Błażewicz to czystej postaci socjopata. Współczuje osobom z którymi pracuje. Bydło w rzeźni ma lepsze warunki niż ludzie w jego interesach.
0 0
odpowiedź
User
Ekspert ds. E-commerce
Co to za bajki z tymi 5 000 klientami, mają ich dokładnie 692, ale niektórzy nawet z nich nie korzystają, tylko podpięli javascript - wiem to od kolegów, którzy też prowadzą sklepy internetowe. System jest zbyt rozbudowany i marketing wyprzedza rzeczywiste możliwości technologiczne. Także ktoś tu bajki opowiada.

https://www.datanyze.com/market-share/marketing-automation/
0 0
odpowiedź