Samsung reklamuje telefon 'na ekstremalne przeżycia'
Samsung rozpoczął pod hasłem "Gotowy na ekstremalne przeżycia?" kampanię reklamową wprowadzanego do sprzedaży telefonu Solid B2700. Obejmująca prasę i outdoor i internet akcja podkreśla odporność aparatu na wodę, kurz i uderzenia.
Rozpoczynająca się właśnie kampania reklamowa wprowadzanego właśnie na rynek telefonu Solid B2700 odwołuje się do zimowych sportów ekstremalnych i podróży, żeby podkreślić odporność urządzenia na wodę, kurz i uderzenia oraz działające w nim funkcje latarki, kompasu i wysokościomierza. W ramach akcji prowadzonej pod hasłem "Gotowy na ekstremalne przeżycia?" uruchomiono stronę www.solid.samsung.pl, na której internauci mogą zamieszczać nagrane przez siebie filmy przedstawiające ich najbardziej skrajne przeżycia. Samsung sponsoruje też Festiwal Filmów Extremalnych, który odbędzie się 13 grudnia w kinie Luna, oraz planuje organizowanie w telewizjach muzycznych konkursów skierowanych do osób aktywnie spędzającej czas na śniegu.
Działania reklamowe telefonu Solid B2700 prowadzone są w prasie (tygodniki społeczno-polityczne, magazyny o sporcie, podróżach, czasopisma branżowe), internecie (toplayery, banery i billboardy w serwisach poświęconych sportom zimowym) oraz outdoorze (nośniki 12x3, 6x3, 5x2 w Warszawie oraz na trasach prowadzących do Bielska-Białej, Jeleniej Góry, Krakowa, Szklarskiej Porębyi Zakopanego; siatki wielkoformatowe przy wjazdach do Szczyrku, Białki, Krynicy Zakopanego i Szklarskiej Poręby).
Kreacją kampanii zaplanowanej do końca stycznia zajęła się agencja Stargraphics, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Samsung reklamuje telefon 'na ekstremalne przeżycia'