SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

SARE z rosnącymi przychodami i mniejszym zyskiem operacyjnym

W III kwartale br. Grupa SARE zanotowała 24-procentowy wzrost przychodów przy mniejszym zysku operacyjnym na poziomie 610 tysięcy złotych. - Większe przychody to dowód, że nadal możemy zwiększać skalę naszych działań - ocenia Dariusz Piekarski, prezes SARE.

Grupa SARE to technologiczna spółka oferująca zaawansowane systemy i narzędzia wspierające sprzedaż oraz automatyzację działań marketingowych. W III kwartale br. firma zanotowała przychody w kwocie ponad 10,2 mln zł, co oznacza wzrost o 24 proc. rok do roku. W okresie ostatnich 9 miesięcy spółka osiągnęła łączny przychód na poziomie 28,7 mln zł - o 4 proc. więcej niż w takim samym okresie roku 2015.

Nieco mniej korzystnie przedstawiają się wyniki Grupy SARE w segmencie zysków. W III kwartale br. firma wypracowała zysk netto w wysokości 610 tys. zł, to słabszy wynik od analogicznego okresu rok wcześniej, gdy zysk zamknął się kwotą 841 tys. zł. Z kolei w ciągu 9 miesięcy spółka zanotowała zysk przekraczający 2,8 mln zł, co oznacza 3-procentowy spadek w porównaniu z ponad 2,9 mln zł w analogicznym okresie ub.r.

- W III kwartale Grupa SARE zanotowała znaczący wzrost przychodów w relacji do III kwartału ubiegłego roku. To dowód na to, że jesteśmy w stanie w dalszym ciągu zwiększać skalę naszej działalności - podkreśla w komunikacie Dariusz Piekarski, prezes zarządu SARE. - Intensywny proces inwestycyjny, związany z naszymi nowymi projektami rozwojowymi, tymczasowo odbija się na naszej rentowności. W naszej ocenie jest to stan przejściowy, wraz z dojrzewaniem tych projektów i osiąganiem przez nie rentowności, zyski całej Grupy powinny rosnąć - dodaje.

Dołącz do dyskusji: SARE z rosnącymi przychodami i mniejszym zyskiem operacyjnym

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jaki
Sare może próbować zaklinać rzeczywistość, ale prawda jest taka, że od wielu lat tracą. Wiedza marketingowa Sare, poziom technologiczny? Firma sprawia wrażenie, że zatrzymała się w 2012 roku i z mozołem usiłuje nadrobić. Segmentacja? Rozpacz. Amazon pracuje nad jednoosobowymi segmentami w zależności od pory dnia, roku, miesiąca, cyklu owulacyjnego. A Sare?
0 0
odpowiedź