SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sekielski i Morozowski mają wierną widownię

Trzecia seria publicystycznego show TVN 'Teraz My!' miała niemal taką samą widownię jak druga edycja programu. TVN zarobiła jednak na emisji reklam wokół formatu więcej o ponad 3 mln złotych.

Średnio każdy odcinek drugiej serii "Teraz My!" nadawanej w TVN od 3 września zeszłego roku do 16 czerwca br. w poniedziałki o 22.30 oglądało 2,13 mln widzów. Poprzednią edycję, emitowaną w podobnym okresie i paśmie rok wcześniej, ale we wtorki, śledziło 2,12 mln widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Zakończona właśnie seria miała udziały w rynku na poziomie 23,34 proc., zaś w poprzednim sezonie było to ok. 22,84 proc.

TVN Grupa 4+
16-49
Data AMR SHR % SHR %
16-06-2008 1338006 12,89% 11,37%
09-06-2008 1540381 16,34% 14,14%
02-06-2008 1969341 21,67% 16,85%
26-05-2008 2092713 23,41% 18,20%
19-05-2008 2126084 24,85% 18,50%
12-05-2008 1780120 21,06% 16,56%
05-05-2008 2020288 23,49% 17,58%
28-04-2008 2367694 26,77% 18,80%
21-04-2008 2002261 21,38% 14,97%
14-04-2008 1868865 20,71% 16,46%
07-04-2008 2178521 22,82% 16,46%
31-03-2008 2330649 25,90% 22,78%
17-03-2008 2088507 23,46% 20,80%
10-03-2008 2211742 25,02% 18,61%
03-03-2008 2054969 22,78% 16,86%
25-02-2008 2180492 24,71% 16,64%
18-02-2008 1699996 19,29% 13,54%
11-02-2008 1690314 18,43% 12,03%
04-02-2008 1991127 20,40% 14,75%
28-01-2008 1733441 18,38% 11,88%
21-01-2008 1928697 20,41% 14,97%
14-01-2008 1761871 19,19% 14,64%
07-01-2008 2292754 23,94% 16,94%
17-12-2007 2476145 25,91% 17,96%
10-12-2007 1887078 21,02% 15,98%
03-12-2007 2269017 22,88% 17,41%
26-11-2007 2191675 22,78% 15,18%
19-11-2007 3189841 30,79% 24,73%
12-11-2007 2461399 28,09% 20,37%
05-11-2007 2101854 21,18% 15,03%
29-10-2007 2215158 27,47% 22,64%
22-10-2007 2360385 26,32% 19,04%
15-10-2007 2282745 25,82% 22,22%
08-10-2007 2333572 28,10% 23,52%
01-10-2007 2561700 27,63% 26,68%
24-09-2007 2043920 24,28% 21,94%
17-09-2007 2226771 27,59% 22,82%
10-09-2007 2031066 22,15% 17,58%
03-09-2007 3108009 34,07% 27,10%
średnio 2127932 23,34% 18,00%


W poniedziałkowe wieczory w godzinach 22.30 - 23.15, gdy nadawano "Teraz My!", telewizja TVN z widownią wynoszącą 2,12 mln osób była drugą stacją w rynku telewizyjnym. Liderem był Polsat, który nadawał w tym paśmie filmy fabularne i gromadził dzięki nim 2,45 mln widzów. Za TVN znalazły się TVP2 (1,4 mln, m.in. filmy fabularne) oraz TVP1 (861 tys., głównie seriale).

Publicystyczny talk-show TVN oglądały najchętniej kobiety. Program miał także najwięcej widzów w grupie osób powyżej 45. roku życia, wśród mieszkańców miast oraz ludzi z wykształceniem podstawowym i średnim. Stacja zarobiła na reklamach wyemitowanych wokół wszystkich odcinków 3 serii blisko 18 mln złotych ( dane cennikowe, bez rabatów).



ADH% AFF
Płeć Mężczyźni 40,16% 83

Kobiety 59,84% 115
Wiek 4-9 0,54% 9

10-15 1,62% 21

16 - 19 1,76% 28

20 - 24 2,94% 33

25 - 29 5,91% 70

30 - 34 8,21% 106

35 - 39 6,01% 91

40 - 44 5,65% 85

45 - 49 9,07% 115

50 - 54 12,01% 146

55 - 59 16,32% 230

60 29,95% 164
Wlk.miasta Wieś 22,10% 58

< 50 tys. 23,97% 100

50-100 tys. 9,13% 102

100-200 tys. 11,84% 148

> 200 tys. 32,96% 159
Zawód Top management 11,37% 139

Pracownicy szczebla średniego 17,50% 137

Pracownicy fizyczni i rolnicy 13,54% 70

Emeryci 45,74% 176

Inne 11,86% 35
Wykształcenie Podstawowe 36,71% 82

Średnie 41,40% 138

Wyższe 19,72% 173

Inne 2,16% 15

Kolejna seria "Teraz My!" będzie emitowana od września.

Dołącz do dyskusji: Sekielski i Morozowski mają wierną widownię

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl