Seks grupowy niechciany w reklamie Guinnessa (wideo)
W zamieszczonym w serwisie YouTube spocie reklamującym piwo Guinness w sugestywny, choć subtelny sposób przedstawiony zostaje seks grupowy. Producent napoju odcina się od filmiku, żądając jego usunięcia z serwisu.
W trwającej minucie reklamie główną rolę gra butelka piwa Guiness balansująca na nagich plecach poruszającej się rytmicznie kobiety. Po napój sięgają kolejno dwie męskie dłonie z prawej i lewej strony kadru. "Podziel się tym z przyjacielem" - głosi pojawiające się hasło. Po chwili po butelkę sięga zza kobiecego ciała damska dłoń, a hasło zostaje uzupełnione o człon "albo dwojgiem". W zakończeniu spotu eksponowane jest logo Guinnessa.
Kontrowersyjny filmik został zamieszczony w serwisie YouTube w kilku wersjach pod koniec lipca. Jednak produkująca piwo Guinness firma Diageo oświadczyła, że nie ma nic wspólnego ze spotem. Koncern ocenił, że nie chce, by jego marka była reklamowana w ten sposób z powodu swojego- jak podkreślił w oficjalnym oświadczeniu - "zaangażowania w odpowiedzialny marketing".
Dlatego Diageo zażądało usunięcia filmiku, który zrealizował i zamieścił na YouTubie użytkownik o pseudonimie DESchatz przyznający, że zrobił do dla zabawy. Spot nie jest już obecnie dostępny wśród jego filmów wideo, ale ponieważ skopiowało go i zamieściło w swoich profilach kilku innych internautów, nadal można go obejrzeć w serwisie.
Dołącz do dyskusji: Seks grupowy niechciany w reklamie Guinnessa (wideo)