SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sport po „Faktach” TVN najchętniej oglądany

Największą oglądalność spośród serwisów sportowych nadawanych wokół głównych wydań dzienników w tym roku ma serwis emitowany w TVN po „Faktach”. Wzrost zanotowała audycja TVP1, która zmieniła pasmo emisji na po „Wiadomościach”  - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

W okresie od 1 stycznia do 9 sierpnia 2023 roku średnia oglądalność serwisu sportowego nadawanego w TVN codziennie około godz. 19.30-19.40 - po „Faktach” wyniosła 1,31 mln osób przy 11,54 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Audycja TVN miała o 49 tys. widzów mniej niż rok wcześniej (jej rynkowy udział się nie zmienił).

Zmiana pasma emisji pomogła serwisowi sportowemu TVP1

Drugie miejsce zajął „Sport” po głównym wydaniu „Wiadomości”, który w TVP1 oglądać można codziennie około godz. 20.15. W analizowanym okresie relacja przyciągała przed telewizory średnio 1,07 mln widzów, co przełożyło się na 8,97 proc. udziału. Rok wcześniej audycję z informacjami na temat sportu w TVP1 śledziło 875 tys. widzów (przy udziale wynoszącym 7,42 proc.), co oznacza wzrost o 192 tys. oglądających - jedyny wśród wszystkich serwisów.

W okresie od 1 stycznia do 9 sierpnia ub.r., Jedynka „Sport” pokazywała niemal godzinę wcześniej - o 19.25, czyli tuż przed głównym wydaniem „Wiadomości”. Telewizja Polska pasmo emisji serwisu sportowego na po „Wiadomościach” zmieniła na początku listopada ub.r.

Trzeci był magazyn sportowy emitowany po „Wydarzeniach”, który niezmiennie oglądać można w Polsacie codziennie głównie około godz. 19.40. W okresie od 1 stycznia do 9 sierpnia 2023 roku jego widownia wyniosła 618 tys. osób, a udział - 5,36 proc. Program względem analogicznego okresu rok wcześniej stracił 110 tys. widzów. Jednocześnie jest to największy spadek spośród wszystkich analizowanych serwisów.

Serwis TVN na czele również w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący liderem zestawienia magazyn sportowy nadawany w TVN po „Faktach” w okresie od 1 stycznia do 9 sierpnia br. miał 493 tys. widzów (względem analogicznego okresu ub.r. spadek o 14 tys. oglądających).

Drugi w tym ujęciu był „Sport” emitowany po „Wydarzeniach” (spadek o 43 tys. do 233 tys. oglądających - największy w zestawieniu). Najsłabiej wypadł serwis nadawany tuż po „Wiadomościach”, ale audycja jako jedyna zanotowała wzrost oglądalności (do góry o 19 tys. do 184 tys. widzów).

Dane dla grupy 16-59.

Dołącz do dyskusji: Sport po „Faktach” TVN najchętniej oglądany

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zmęczony
Męczy mnie oglądanie faktów ponad pół godziny. Kiedyś były krótsze.
0 0
odpowiedź
User
męczą mnie
Męczy mnie oglądanie faktów ponad pół godziny. Kiedyś były krótsze.

Mnie też męczą te reportaże ponad 20 minutowe o Polskiej Polityce, tak jakby się nic ciekawszego nie działo na świecie. Na zachodzie Newsy tak nie wyglądają.
0 0
odpowiedź
User
dzizas
serio? to coś nazywacie serwisem sportowym? trzy na krzyż, na szybko przeczytane informacje?
13 5
odpowiedź