„Sery losu” - wróżby na Snapchacie promują KFC (wideo)
Sieć restauracji KFC Polska na swoim profilu snapchatowym zaczęła emisję cyklu „Sery losu” parodiującego programy telewizyjne z wróżbitami. Za przygotowanie i realizację tej kampanii odpowiada agencja McCann & MRM.
W programie „Sery losu” na wybrane prośby internautów o wróżby odpowiada vloger Marcin Malczyński. Autorzy najciekawszych pytań są nagradzani biletami do kina. Program emitowany jest w każdy czwartek na kanale kfcpolska na Snapchacie.
- Dotychczasowe dwa odcinki obejrzało po niemal 4 tys. użytkowników, a snapy z prośbami o wróżbę przychodzą non stop - podaje Karolina Kobiela, senior new media manager w firmie AmRest (do której należy sieć KFC).
To kolejna akcja KFC na Snapchacie - jesienią ub.r. sieć promowała się w interaktywnym teleturnieju „Snap & Bite”.
Obecna kampania obejmuje aktywności na Facebooku i Instagramie (m.in. pokazywanie technik wróżenia z serów i kreatywnych adaptacji tarota) i współpracę z internetowymi liderami opinii (m.in. autorami kanału youtube’owego „5 sposobów na…”).
Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja McCann & MRM (należąca do McCann Worldgroup).
Dołącz do dyskusji: „Sery losu” - wróżby na Snapchacie promują KFC (wideo)
Milka nie jest konkurencja KFC jesli juz, wiec nic pechowego.