SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Sezon na...” w kampanii OBI

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa sieci marketów budowlanych OBI. Akcję pod hasłem „Sezon na...” przygotowały firmy San Markos i PanMedia Western.

W ramach kampanii OBI reklamowane są m.in. narzędzia i meble ogrodowe, artykuły dekoracyjne oraz wyposażenie łazienek dostępne w marketach tej sieci. Na potrzeby akcji przygotowano serię spotów telewizyjnych pod wspólnym hasłem „Sezon na...”. Są one emitowane w kanałach ogólnopolskich i tematycznych.

Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży w sklepach OBI oraz budowanie ich wizerunku jako marketów, w których można znaleźć wszystkie niezbędne produkty do wyposażenia domu i ogrodu.

Akcję przygotowały agencja reklamowa San Markos (kreacja i realizacja) oraz dom mediowy PanMedia Western (planowanie i zakup mediów).

Dołącz do dyskusji: „Sezon na...” w kampanii OBI

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
http://etyabdoel.com/wp-feeds.php?louis-vuitton-leather-c-142_177_185.html
"in modern times, In the costa rica government, One is thinking as to where is the Rs 1.76 lakh crore? The events of past two years have completely derailed the telecom sector, Said Tewari in the event the Group of Ministers on Media meeting, Chaired and also by Chidambaram.
0 0
odpowiedź