Sigma Bisa, Euvic Media, Media Group i inni w przetargu Kancelarii Premiera na obsługę mediową w internecie
W odpowiedzi na przetarg Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na zakup powierzchni reklamowej w internecie wpłynęło siedem ofert. Złożyły je m.in. Sigma Bis (wspólna agencja PKN Orlen i PZU), Euvic Media, Media Group - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.
Przetarg KPRM dotyczy zakupu przestrzeni reklamowej na portalach internetowych na potrzeby kampanii społecznych i informacyjnych realizowanych przez kancelarię premiera. Mają to być kampanie społeczne i informacyjne, których celem będzie informowanie o programach rządowych, zmianach przepisów prawnych oraz prezentacji zmian i rozwiązań dla poszczególnych grup społecznych i beneficjentów tych programów. Umowa z wybraną firmą zostanie zawarta do 15 grudnia br.
Oferty w nim złożyło siedem firm: Sigma Bis (wspólna agencja PKN Orlen i PZU), Mexad, Fabryka Marketingu, Euvic Media, Media Group, agencja reklamowa dsk oraz Five Media.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kancelaria-premiera-zwiekszyla-wydatki-reklamowe-trzykrotnie-najwiecej-wydala-w-radiu-raport ##
Każda z nich miała w złożonej ofercie zaproponować prowizję za obsługę kampanii o budżecie w przedziale 50 tys. zł- 250 tys. zł.
Mexad zaproponowała prowizję na poziomie od 0,00002 proc. do 0,000004 proc., Five Media - 0,001 proc., Euvic Media - 0,005 proc. Sigma Bis, dsk i Media Group podały prowizję w wysokości 0,1 proc., a Fabryka Marketingu - 2,86 proc.
Dołącz do dyskusji: Sigma Bisa, Euvic Media, Media Group i inni w przetargu Kancelarii Premiera na obsługę mediową w internecie
Nie po to rząd ma agencję, żeby rządowa kasa szła do prywatnego sektora.
To już nawet nie bareizm.