SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Siła wyższa” ma więcej widzów od serialu z Brodzik

Nowy serial komediowy TVP1 „Siła wyższa” śledzi średnio 3,8 mln widzów, co daje Jedynce pozycję lidera rynku, a produkcja podnosi wyniki kanału względem ub.r. Jednak w grupie komercyjnej TVP1 zajmuje trzecie miejsce.

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl, wynika, że trzy pierwsze odcinki serialu „Siła wyższa” obejrzało w niedziele o 20.20 średnio 3,78 mln osób. TVP1 w paśmie nadawania serialu miała 23,40 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 17,54 proc. w 16-49. W analogicznym okresie ub.r. w tym paśmie Jedynka cieszyła się mniejszą popularnością - emitowany ok 20.20 serial „Życie nad rozlewiskiem” śledziło bowiem 3,48 mln widzów, a udział stacji wynosił odpowiednio 21,64 proc. i 16,26 proc.

>>> „M jak miłość” cały czas hitem. 5 mln widzów więcej od konkurencji

TVP1 podczas nadawania „Siły wyższej” zajmuje pierwsze miejsce w grupie 4+. Na drugiej pozycji plasuje się Polsat, pokazujący wówczas „Tylko muzykę”, która notuje 16,35 proc. udziału. Trzeci jest TVN („MasterChef” i filmy fabularne; 16 proc.), a czwarta - TVP2 („Kocham Cię, Polsko!”; 10,77 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej Jedynka jest dopiero trzecia za TVN i Polsatem, wygrywając jedynie z Dwójką.

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP1 – Siła wyższa 3 782 475 23,40% 17,54%
Polsat 2 642 196 16,35% 19,70%
TVN 2 585 928 16,00% 20,08%
TVP2 1 741 088 10,77% 7,46%


Komediowa „Siła wyższa” pokazuje konfrontację dwóch różnych światów: mnichów i buddystów. W rolach głównych w produkcji występują m.in. Piotr Fronczewski, Katarzyna Żak, Anna Dereszowska i Piotr Grabowski. Serial wyprodukowany został przez Studio A.

Dołącz do dyskusji: „Siła wyższa” ma więcej widzów od serialu z Brodzik

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
nie ogladam i nie bede
ani poobnych innych nowych seriali
w roznych tivi
nie spodziewam sie zadnych rewelacji
ani niczego ciekawego
0 0
odpowiedź
User
jacek
Bardzo fajnie ten serial był zapowiadany - różnorodne zwiastuny które leciały naokrągło dały efekt, a serial broni się sam.
0 0
odpowiedź
User
jak to?
jak to jest, że co wiadomość to inna oglądalność MBTM? tutaj 2,6 mln, tam gdzie piszecie o Masterchef - 1,2mln, tam gdzie o MBTM - 3,02 hahaha
0 0
odpowiedź