SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

SkyShowtime rozsyła ważne informacje do subskrybentów w Polsce

Serwis streamingowy SkyShowtime rozsyła do użytkowników w naszym kraju e-mail z tytułem „Ważne informacje dotyczące Twojej umowy subskrypcji SkyShowtime”. Informuje w nim o aktualizacji oświadczenia o prywatności i wymienia punkty regulaminu, których decyduje się nie stosować wobec klientów.

Od 23 kwietnia SkyShowtime oferuje dwa pakiety. Nowy plan Standard ma zawierać nie więcej niż 4-5 minut reklam na godzinę. Kosztuje 19,99 zł miesięcznie. Dotychczasowy pakiet bez spotów nazywa się teraz Standard Plus i nadal kosztuje 24,99 zł miesięcznie. Osoby, które zdecydowały się na subskrypcję SkyShowtime do 11 kwietnia 2023 roku i jej nie przerwały wciąż płacą 12,49 zł miesięcznie. W ustawieniach konta mogą znaleźć informacje, że pakiet standard to 9,99 zł miesięcznie, natomiast opcja plus (bez reklam) to 2,50 zł miesięcznie.

Specjalna wiadomość do użytkowników

Nie jest to jedyna zmiana w SkyShowtime. Firma rozsyła wiadomości o zmianach w regulaminie. Mają być na korzyść subskrybentów. - Cenimy Cię jako użytkownika SkyShowtime i dokładamy wszelkich starań, aby stawiać Cię na pierwszym miejscu oraz oferować Ci najwyższej klasy doświadczenie w korzystaniu z naszych usług. Zawsze staramy się zapewnić, aby Twoja umowa z nami była uczciwa i przejrzysta. Przeanalizowaliśmy Warunki użytkowania, które mają zastosowanie do Twojej subskrypcji. Podjęliśmy decyzję, że od 23 kwietnia 2024 r. nie będziemy stosować wobec Ciebie niektórych postanowień Warunków użytkowania (tj. postanowień wymienionych w punkcie 3 poniżej). Nie zmienia to faktu, że Twoje prawa pozostają nienaruszone i w dalszym ciągu jesteś uprawniony do działania na podstawie wszystkich postanowień Warunków użytkowania, które przyznają Ci jakiekolwiek uprawnienia (w tym na podstawie postanowień wymienionych w punkcie 3 poniżej) - informuje SkyShowtime.

Platforma wyjaśnia, że zaktualizowane oświadczenie o ochronie prywatności wejdzie w życie 23 kwietnia 2024 roku. Wcześniej posługiwała się nazwą polityka prywatności. Celem SkyShowtime jest uproszczenie dokumentu, aby był bardziej zrozumiały dla klientów. Serwis zapewnia, że więcej miejsca poświęca w nim prawom klienta i możliwości uzyskania przez niego niezbędnego wsparcia. Ostatnio podobną informację do użytkowników w Polsce wysłał także Canal+.

Jakich punktów nie będzie stosował SkyShowtime?

Dalej SkyShowtime podaje listę postanowień umowy, których decyduje się nie stosować. - Ceny mogą ulec zmianie z co najmniej jednomiesięcznym wyprzedzeniem, z możliwością bezpłatnego anulowania przed wejściem zmiany w życie. Jeśli odkryjemy jakiekolwiek błędy cenowe, damy użytkownikowi możliwość ponownego potwierdzenia zamówienia po właściwej cenie lub anulowania go bez żadnych kar - głosi jeden z tych zapisów.

Inny wycofany punkt dotyczy m.in. szybkiej zmiany warunków umowy. - Możemy zmienić naszą Umowę (w tym niniejsze Warunki użytkowania) z powodów opisanych w części „Jak może zmienić się nasza Umowa ” poniżej. Wyślemy wiadomość e-mail na podany nam adres e-mail co najmniej 1 miesiąc przed wprowadzeniem jakichkolwiek zmian, chyba że będziemy musieli szybciej wprowadzić zmiany ze względów bezpieczeństwa, względów prawnych lub regulacyjnych lub z dowolnego powodu, który jest poza naszą uzasadnioną kontrolą, w którym to przypadku może nie być możliwe poinformowanie użytkownika z wyprzedzeniem, ale mimo to postaramy się powiadomić o tym z jak największym wyprzedzeniem. Użytkownik może odstąpić od naszej Umowy, jeśli nie wyraża zgody na zmianę/zmiany. Jeśli zmiana wejdzie w życie przed końcem okresu, za który użytkownik zapłacił, i znacząco ucierpi on w wyniku zmiany, zwrócimy mu środki lub część środków za co najmniej pozostałą część okresu, za który już zapłacił (chyba że użytkownik nadal będzie korzystać z usług lub odpowiedniej części usług) - można było w nim przeczytać.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

SkyShowtime nie będzie stosował zapisu o prawie do rozwiązania umowy. - Możemy rozwiązać naszą Umowę w dowolnym momencie i, jeśli to zrobimy, a użytkownik nie ponosi winy, zagwarantujemy, że użytkownik (a) będzie miał dostęp do SkyShowtime przez resztę czasu, za który zapłacił; albo (b) otrzyma zwrot co najmniej pozostałej kwoty, którą opłacił po dacie anulowania - głosiły.

Wycofano się też ze stosowania dotychczasowego 10. punktu regulaminu dotyczącego możliwej zmiany ceny SkyShowtime. Mówił on, że podwyżka jest możliwa na przykład w przypadku ulepszenia usług, inflacji, wahania walut, inwestycji w obsługę klienta, zakończenia obowiązywania wstępnej, niższej ceny, błędu związanego z cenami.

SkyShowtime nie będzie już stosować zapisów dotyczących utraty dostępu do aplikacji na starszych urządzeniach. - W miarę wprowadzania nowych systemów operacyjnych możemy przestać obsługiwać starsze wersje. Oznacza to, że aby nadal korzystać z usługi, konieczne może być okresowe aktualizowanie oprogramowania na urządzeniu. Jeśli użytkownik nie zainstaluje w odpowiednim czasie dowolnych niezbędnych aktualizacji na swoim urządzeniu, nie ponosimy odpowiedzialności za żadne błędy lub awarie w usłudze SkyShowtime spowodowane brakiem instalacji dostępnej aktualizacji oprogramowania. Nie ogranicza to ani nie wyklucza naszej odpowiedzialności wynikającej z obowiązującego prawa - można było w nich przeczytać. Zrezygnowano z punktów dotyczących wyłączenia odpowiedzialności SkyShowtime m.in. w przypadku straty, których nie można było przewidzieć, awarii, zdarzenia siły wyższej, błędów, wirusów, uszkodzenia urządzeń lub treści.

Ze SkyShowtime można korzystać za pośrednictwem komputerów, smartfonów, tabletów, przystawek  Apple TV oraz z systemem Android TV, telewizorów LG (WebOS) i także – ku zaskoczeniu użytkowników – Samsunga (Tizen). Platforma ruszyła 14 lutego 2023 roku. W ofercie są treści m.in. od DreamWorks, Nickelodeon, Paramount+, Paramount Pictures, Peacock, Showtime, Sky i Universal. Maksymalna jakość to Full HD.

Dołącz do dyskusji: SkyShowtime rozsyła ważne informacje do subskrybentów w Polsce

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ann
"Dotychczasowy pakiet bez spotów nazywa się teraz Standard Plus" - nieprawda !
Mam pakiet Standard Plus a mimo to od wczoraj przed filmami wyświetlają się reklamy których nie można ominąć.

3 1
odpowiedź
User
Widz
Czy tymi reklamami są zwiastuny ich filmów? To autopromocje własne, które nie wliczają do reklam.
3 2
odpowiedź
User
Michał
Oni tak zamieszali w tej komunikacji, że ja dla bezpieczeństwa po prostu się wypiszę.
5 2
odpowiedź