Słodka Chwila Dr. Oetkera promuje się nowym hasłem "Razem fajniej"
Marka deserów Słodka Chwila Dr. Oetkera rusza z komunikacją reklamową pod nowym hasłem "Razem fajniej". Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają The Insiders, Brasil, Easy Hell Productions oraz Media Direction OMD.
Nowa platforma komunikacyjna Słodkiej Chwili Dr. Oetkera stawia na wartości przyjaźni, wspólnego przeżywania radości w codziennych sytuacjach, a także troski o bliskich.
Na potrzeby kampanii powstały dwie 30-sekundowe reklamy, pokazujące wspólną celebrację chwil w prawdziwych sytuacjach dnia codziennego. W jednej wersji bohaterami spotu są dzieci, w drugiej nastolatki. Tło muzyczne stanowi utwór „Everlasting love” w specjalnej aranżacji.
Spoty o długości 30 sekund emitowane są w telewizjach TVN, Polsat oraz w dobranych do grupy docelowej stacjach tematycznych. Ponadto powstały cztery wersje reklamy o długości 15 sekund,
z których każda przedstawia inną historię, produkt i grupę konsumentów. Trafiły do emisji w internecie. Komunikacja uzupełniona jest o sile wsparcie w internecie: display, VOD, media społecznościowe.
Koncept nowej komunikacji powstał we współpracy z butikiem badawczym The Insiders i agencją reklamową Brasil. Reklamę wyprodukował dom produkcyjny Easy Hell Productions, a wyreżyserowała Martyna Iwańska. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: Słodka Chwila Dr. Oetkera promuje się nowym hasłem "Razem fajniej"