„Słodkie kibicowanie” promuje Cukier Królewski
Startuje kampania „Słodkie kibicowanie” promująca Cukier Królewski (Südzucker Polska SA). Za przygotowanie i realizację akcji oraz wspierające ją reklamy odpowiadają firmy Balards i Open Media.
Promocja „Słodkie kibicowanie” zachęca do kupowania kilogramowych opakowań Cukru Królewskiego. Do wygrania jest po 6 voucherów na wakacje i do SPA oraz 420 podwójnych biletów do kina. Akcja startuje 21 maja, a potrwa do 1 lipca.
Promocję wspiera serwis internetowy slodkiekibicowanie.pl, facebookowy fanpage „Życie jest Słodkie” oraz reklamy w internecie, prasie („Wiadomości Handlowe”) i na outdoorze (nośniki mobilne i billboardy w Krakowie, Wrocławiu, Warszawie i aglomeracji śląskiej). Za obsługę promocji oraz przygotowanie i realizację towarzyszącej jej kampanii reklamowej odpowiada agencja Balards, a działania public relations prowadzi agencja Open Media.
Dołącz do dyskusji: „Słodkie kibicowanie” promuje Cukier Królewski