“SOS dla świata” TVN przegrywa z “Szansą na sukces” i “Ranczem”
Nadawany w TVN program “SOS dla świata” ma mniejszą widownię niż emitowane w tym czasie propozycje konkurencji, m.in. “Szansa na sukces” i powtórki “Rancza”. Magazyn daje stacji podobne wyniki do tych, które TVN osiągał w tym paśmie rok temu.
“SOS dla świata” emitowane jest w niedziele o 15.20. Po trzech odcinkach średnia oglądalność programu wynosi 1,12 mln widzów, co daje kanałowi 10,17 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 13,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Rok wcześniej w tym paśmie TVN gromadził średnio 1,10 mln widzów, a udział stacji wynosił odpowiednio 10,09 proc. i 14,17 proc.
W czasie nadawania cyklu TVN zajmuje dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem rynku jest Dwójka z udziałem na poziomie 21,73 proc., pokazująca wówczas “Szansę na sukces”. Drugie miejsce zajmuje Jedynka (15,82 proc.; “Ranczo”), a trzeci jest Polsat (10,34 proc; Formuła 1, filmy). W grupie 16-49 TVN zajmuje trzecią pozycję, wyprzedzając TVP 1.
Program oglądają najchętniej kobiety, widzowie w wieku 25-34 lata i ci między 45 a 54 rokiem życia oraz mieszkańcy średnich i dużych miast.
W programie “SOS dla świata” dwanaście gwiazd przekonuje się na własnej skórze, z jakimi problemami zmagają się ekolodzy i zwykli ludzie w różnych zakątkach naszego globu. W projekcie wzięli udział m.in. Michał Piróg i Patricia Kazadi, Anna Dereszowska i Pascal Brodnicki oraz Monika Richardson i Zbigniew Zamachowski. Program zrealizowany został na zlecenie fundacji WWF Polska w ramach kampanii "SOS dla świata”.
Widownia “SOS dla świata” odcinek po odcinku
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
30-10-2011 | 1 183 254 | 11,92% | 15,58% |
06-11-2011 | 1 219 668 | 11,02% | 15,50% |
13-11-2011 | 967 755 | 7,92% | 10,45% |
Średnia | 1 124 814 | 10,17% | 13,69% |
Oglądalność magazynu na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP 2 | 2 403 821 | 21,73% | 16,62% |
TVP 1 | 1 750 550 | 15,82% | 12,33% |
Polsat | 1 143 769 | 10,34% | 14,01% |
SOS dla świata | 1 124 814 | 10,17% | 13,69% |
Profil widowni programu
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 40,43% | 84 |
Kobiety | 59,57% | 115 | |
Wiek | 4-9 | 3,68% | 62 |
10-15 | 4,15% | 61 | |
16 - 19 | 5,09% | 91 | |
20 - 24 | 6,35% | 81 | |
25 - 29 | 13,15% | 148 | |
30 - 34 | 13,23% | 160 | |
35 - 39 | 6,50% | 88 | |
40 - 44 | 5,92% | 92 | |
45 - 49 | 7,39% | 107 | |
50 - 54 | 8,27% | 103 | |
55 - 59 | 6,62% | 85 | |
60 | 19,66% | 97 | |
Wlk. miasta | Wieś | 33,72% | 86 |
< 50 tys. | 19,37% | 81 | |
50-100 tys. | 8,20% | 95 | |
100-200 tys. | 9,11% | 113 | |
> 200 tys. | 29,60% | 147 | |
Zawód | Top management | 10,80% | 124 |
Pracownicy średniego szczebla | 18,87% | 126 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 21,83% | 109 | |
Emeryci | 23,42% | 91 | |
Inni | 25,08% | 82 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 45,01% | 100 |
Średnie | 32,88% | 111 | |
Wyższe | 14,28% | 114 | |
Inne | 7,83% | 62 |
Dołącz do dyskusji: “SOS dla świata” TVN przegrywa z “Szansą na sukces” i “Ranczem”