SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spada sprzedaż magazynów męskich. „Men's Health” liderem

W I kwartale 2013 roku wszystkie miesięczniki lifestylowe dla panów zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Logo”. Liderem zestawienia pozostał „Men's Health”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men's Health” (Motor-Presse Polska) w I kwartale 2013 roku wyniosła 57 367 egz. i względem I kwartału 2012 roku była niższa o 7,21 proc.

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska), który w analizowanym okresie zanotował spadek wynoszący 9,08 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 47 487 egz.

Ostatnie miejsce podium należało do „CKM” (Marquard Media Polska), którego średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 13,59 proc. do 38 570 egz.

Natomiast średni wynik ostatniego w rankingu miesięcznika „Logo” (Agora) zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem o 20,34 proc. i ostatecznie wyniósł 31 457 egz.

Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w I kwartale 2013 roku wyniosła 32 264 egz., po spadku o 10,46 proc.

Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Media, d. Presspublica) wzrósł o 6,30 proc. do poziomu 13 223 egz.

Wirtualnemedia.pl

I kwartał

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

57367

61823

Playboy

47487

52231

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

38570

44638

Logo

31457

39488

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

32264

36035

Sukces

13223

12439


Również w marcu 2013 roku pierwsze miejsce należało do „Men's Health”, którego sprzedaż ogółem w tym miesiącu wyniosła 55 340 egz. (w porównaniu do marca 2012 spadła ona o 4,73 proc.). Z trzeciego na drugie miejsce awansował miesięcznik „CKM” (38 109 egz.; po jednak spadku o 8,57 proc.). Z kolei na ostatnie miejsce podium spadł „Playboy” (37 338 egz.; w dół o 12,01 proc.).

W trzecim miesiącu br. wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił zajmujący czwartą lokatę miesięcznik „Logo” - było to aż 18,98 proc.

Wirtualnemedia.pl

marzec

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

55340

58089

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

38109

41683

Playboy

37338

42436

Logo

30332

37437

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

34217

38697

Sukces

15671

10776

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż magazynów męskich. „Men's Health” liderem

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Czytający ze zrozumieniem
Proponuję zwolnić obecnych szefów tychże magazynów i niech zapier.... na umowy o dzieło, które obecnie proponują współpracownikom. Pokażą jakimi są specjalistami kiedy przyjdzie im samym pracować za wstrząsające honoraria dziennikarskie, za które można umrzeć z głodu. W czasach internetu nie ma się więc co dziwić, że nawet średnio inteligentny facet nie będzie płacił za product placementy w Logo i gołą dupę na kredowym papiere w Playboyu, bo to wszystko może mieć za darmo w sieci.
0 0
odpowiedź
User
zac
po co kupować playboya jak można się masturbować przy filmikach na necie a artykuły są na podobnym poziomie jak w "metro"
0 0
odpowiedź
User
Romuald
Szkoda, że nie ma w tym zestawieniu "Gentlemana", który jest najbardziej prestiżowym męskim czasopismem. Gdziekolwiek by nie pójść to już wyprzedany albo nie było. Jak uda mi się kupić w połowie miesiąca to jest wielkie święto. Szkoda, że drukują tego tak mało w porównaniu z konkurencją, bo gazeta przebija wszystko, co jest na rynku.
0 0
odpowiedź