SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spada sprzedaż pism luksusowych. „Joy” stracił najwięcej

W lutym 2013 roku zdecydowana większość miesięczników luksusowych i shoppingowych dla kobiet zanotowała spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił magazyn „Joy”. Liderem zestawienia pozostał „Twój Styl”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2013 roku wyniosła 232 460 egz., po spadku o 3,63 proc.

Drugą lokatę zajął shoppingowy magazyn „Avanti” (Agora) z wynikiem na poziomie 103 671 egz. Jego sprzedaż ogółem zmalała o 16,75 proc.

Na trzecią pozycję z piątej awansował miesięcznik „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło), którego sprzedaż ogółem spadła jednak o 12,13 proc. do 81 831 egz.

Największy spadek, wynoszący 37,66 proc., zanotował plasujący się na szóstej lokacie magazyn „Joy” (Marquard Media Polska). Jego sprzedaż ogółem wyniosła 78 617 egz. Rok wcześniej tytuł ten zajmował drugie miejsce.

Najwięcej w zestawieniu zyskał będący na ostatnim miejscu miesięcznik „Shape” (Marquard Media Polska). Jego wynik poszedł do góry aż o 41,9 proc. do 34 684 egz.

Wirtualnemedia.pl luty
ZKDP 2013 2012
Tytuł Sprzedaż ogółem
Twój Styl 232460 241216
Avanti 103671 124527
Zwierciadło 81831 93132
Pani 81701 91806
Glamour 79880 68743
Joy 78617 126110
Cosmopolitan 71122 100337
In Style 60395 69677
Elle 57303 66554
Uroda 37998 52130
Shape 34684 24442


W lutym 2013 roku w porównaniu do stycznia br. największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 61,76 proc.) pochwalić się mógł miesięcznik „Shape”. Z kolei najwięcej stracił tutaj „Cosmopolitan” (Marquard Media Polska) - było to 26,59 proc.

Wirtualnemedia.pl 2013
ZKDP luty styczeń
Tytuł Sprzedaż ogółem
Twój Styl 232460 211415
Avanti 103671 107524
Zwierciadło 81831 92444
Pani 81701 93492
Glamour 79880 69973
Joy 78617 87974
Cosmopolitan 71122 96885
In Style 60395 52160
Elle 57303 59580
Uroda 37998 33423
Shape 34684 21441

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż pism luksusowych. „Joy” stracił najwięcej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fin
No tak, czasy jakieś takie nieluksusowe.
0 0
odpowiedź