SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spadek zysku Omnicom w I kw.

W pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku zysk netto Omnicom Group był o 21,2 procenta niższy w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego i wyniósł 164,5 miliona dolarów.

To drugi z rzędu kwartalny spadek zysku odnotowany przez holding reklamowy, do którego należą m.in. agencje DDB, TBWA i BBDO. Jego przyczyną w głównej mierze był spadek nakładów reklamowych wynikający z globalnego kryzysu gospodarczego.

O 14 procent zmniejszyły się w omawianym okresie również światowe dochody Omnicom: z 3,2 do 2,75 miliarda dolarów.

Na rynku amerykańskim dochody holdingu zmniejszyły się o 7,8 procenta (do 1,5 mld USD), podczas gdy jego międzynarodowe dochody spadły o 20,9 procenta (do 1,2 mld USD).

źródło: New Media Age

Dołącz do dyskusji: Spadek zysku Omnicom w I kw.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl