Śpiewające reklamy czekoladek Wawel
Rozpoczęła się jesienna kampania reklamowa czekoladek Wawel. Akcja, której najważniejszym elementem są spoty telewizyjne, utrzymana jest w konwencji muzyczno-zabawowej.
Rozpoczęta 13 października kampania reklamuje produkowane przez Wawel czekoladki nadziewane Malaga, Tiki Taki i Kasztanki. Stanowiące najważniejszą część akcji spoty telewizyjne pokazują bawiące się przy muzyce osoby, które wybierają przyciski z logo czekoladek, wprawiając otoczenie w taneczne rytmy. W tle lektor śpiewa natomiast: "Chcesz się bawić włącz Malagę& dorzuć jeszcze Tiki Taki&. są Kasztanki jest zabawa&".
Kreacja spotu kontynuuje muzyczny sposób reklamowania czekoladek Wawel stosowany w ubiegłych latach. Kampania ma odświeżyć wizerunek tych trzech marek oraz zwiększyć ich świadomość wśród konsumentów, szczególnie tych młodych. Akcja obejmuje 15- i 30-sekundowe spoty emitowane w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TV4, TVN7, TNV Style, stacje satelitarno-kablowe) i radiu (RMF, PR3 i rozgłośnie lokalne), promocję w prasie handlowej oraz materiały POS.
Strategię i kreację kampanii zaplanowanej do końca listopada przygotowała agencja EP Creative Services, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: Śpiewające reklamy czekoladek Wawel