Spot Coca-Cola Zero rozbija winiety bloków reklamowych (wideo)
Prowadzona w telewizji kampania reklamowa Coca-Cola Zero wykorzystuje winiety bloków reklamowych. Kreacja pokazująca komandosów pojawia się jeszcze przez rozpoczęciem właściwego spotu.
Reklama wykorzystywana w rozpoczętej w połowie czerwca telewizyjnej kampanii reklamowej Coca-Cola Zero jest emitowana jako pierwsza w blokach reklamowych siedmiu stacji. Spot pod hasłem "To możliwe!" pokazuje, jak komandosi pomagają chłopakowi uciec z mieszkania dziewczyny przed nadejściem jej rodziców. Nietypowe rozwiązanie zastosowane w akcji polega na tym, że już na winietach rozpoczynających przerwy reklamowe, w których emitowany jest ten filmik, pojawiają się występujący później agenci, którzy symbolicznie rozrywają plansze. Ma to z jednej strony podkreślić kluczowe cechy promowanej marki: bezkompromisowość i niekonwencjonalność oraz wzmocnić przekaz reklamy, a z drugiej - pomóc jej wyróżnić się z szumu telewizyjnego.
Spoty poprzedzone nietypowymi winietami są emitowane w TVN, Polsacie, Discovery, Discovery Science, MTV, VIVA oraz Comedy Central. Adaptacją reklamy na polski rynek zajęła się agencja Publicis, która również wraz z domem mediowym Starcom - odpowiedzialnym za planowanie i zakup mediów - i poszczególnymi stacjami telewizyjnymi przygotowała zmienione plansze reklamowe.
Dołącz do dyskusji: Spot Coca-Cola Zero rozbija winiety bloków reklamowych (wideo)