Sprzedaż „Życia na Gorąco” w dół o 50 tys. egz. „Dobry Tydzień” o 24 proc. do góry
W październiku br. prawie wszystkie tygodniki yellow zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Rewia”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Dobry Tydzień”, a na pozycji lidera znalazło się „Życie na Gorąco”.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) jest „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w październiku 2015 roku względem października 2014 roku spadła o 9,22 proc. i wyniosła 533 405 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,47 proc. do 304 140 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 206 630 egz., po spadku o 11,84 proc. - największym w zestawieniu.
Z szóstej (ostatniej) na czwartą lokatę awansował magazyn „Dobry Tydzień”, który wszedł na rynek w październiku ub.r. W październiku br. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 183 240 egz., po wzroście o 24,42 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl |
październik |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco |
734 755 |
533 405 |
533 405 |
744 784 |
587 611 |
587 611 |
Twoje Imperium |
421 156 |
304 140 |
304 140 |
447 917 |
328 707 |
328 707 |
Rewia |
314 440 |
206 630 |
206 630 |
339 898 |
234 383 |
234 383 |
Dobry Tydzień |
282 429 |
183 240 |
183 240 |
349 862 |
147 273 |
147 273 |
Świat & Ludzie |
280 512 |
175 607 |
175 607 |
284 732 |
192 142 |
192 142 |
Na Żywo |
273 135 |
172 757 |
172 757 |
284 724 |
184 223 |
184 223 |
W porównaniu do września br. wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Życie na Gorąco” - było to 6,25 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
|||||
ZKDP |
październik |
wrzesień |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco |
734 755 |
533 405 |
533 405 |
765 518 |
568 962 |
568 962 |
Twoje Imperium |
421 156 |
304 140 |
304 140 |
441 136 |
321 790 |
321 790 |
Rewia |
314 440 |
206 630 |
206 630 |
322 904 |
213 681 |
213 681 |
Dobry Tydzień |
282 429 |
183 240 |
183 240 |
285 946 |
189 651 |
189 651 |
Świat & Ludzie |
280 512 |
175 607 |
175 607 |
294 144 |
182 430 |
182 430 |
Na Żywo |
273 135 |
172 757 |
172 757 |
282 907 |
182 152 |
182 152 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Sprzedaż „Życia na Gorąco” w dół o 50 tys. egz. „Dobry Tydzień” o 24 proc. do góry