SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sprzedaż „Życia na Gorąco” w dół o 50 tys. egz. „Dobry Tydzień” o 24 proc. do góry

W październiku br. prawie wszystkie tygodniki yellow zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Rewia”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Dobry Tydzień”, a na pozycji lidera znalazło się „Życie na Gorąco”.

Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) jest „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w październiku 2015 roku względem października 2014 roku spadła o 9,22 proc. i wyniosła 533 405 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,47 proc. do 304 140 egz.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 206 630 egz., po spadku o 11,84 proc. - największym w zestawieniu.

Z szóstej (ostatniej) na czwartą lokatę awansował magazyn  „Dobry Tydzień”, który wszedł na rynek w październiku ub.r. W październiku br. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 183 240 egz., po wzroście o 24,42 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Wirtualnemedia.pl

październik

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Życie na Gorąco

734 755

533 405

533 405

744 784

587 611

587 611

Twoje Imperium

421 156

304 140

304 140

447 917

328 707

328 707

Rewia

314 440

206 630

206 630

339 898

234 383

234 383

Dobry Tydzień

282 429

183 240

183 240

349 862

147 273

147 273

Świat & Ludzie

280 512

175 607

175 607

284 732

192 142

192 142

Na Żywo

273 135

172 757

172 757

284 724

184 223

184 223

W porównaniu do września br. wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Życie na Gorąco” - było to 6,25 proc.

Wirtualnemedia.pl

2015

ZKDP

październik

wrzesień

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Życie na Gorąco

734 755

533 405

533 405

765 518

568 962

568 962

Twoje Imperium

421 156

304 140

304 140

441 136

321 790

321 790

Rewia

314 440

206 630

206 630

322 904

213 681

213 681

Dobry Tydzień

282 429

183 240

183 240

285 946

189 651

189 651

Świat & Ludzie

280 512

175 607

175 607

294 144

182 430

182 430

Na Żywo

273 135

172 757

172 757

282 907

182 152

182 152

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Sprzedaż „Życia na Gorąco” w dół o 50 tys. egz. „Dobry Tydzień” o 24 proc. do góry

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl