Stabilny wzrost wydatków na internetowe reklamy w krajach arabskich
Wydatki na internetową reklamę w określonych arabskich regionach świata wzrosną do końca 2011 roku do 142 milionów dolarów.
Tak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Madar Research, która monitorowała kraje wchodzące w skład bloku Gulf Cooperation Council (GCC), a także państwa graniczące z wschodnimi brzegami Morza Śródziemnego - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.
W krajach bloku GCC marketerzy przeznaczali w 2006 roku mniej niż 5 procent swoich budżetów reklamowych na media internetowe. Firmy z tamtego regionu twierdzą, że do swoich grup docelowych potrafią dotrzeć bez prowadzenia kampanii w sieci.
Z badania Madar Research wynika także, że w 2006 roku blisko 1/4 wydatków online w analizowanym regionie (4,68 miliona dolarów), została przeznaczona na reklamę podróży lotniczych. Drugą najpopularniejszą kategorią była tutaj bankowość i finanse (3,28 miliona dolarów).
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Stabilny wzrost wydatków na internetowe reklamy w krajach arabskich