„Stand up: zabij mnie śmiechem": 2 mln widzów i 15,6 mln zł z reklam
Program „Stand up: zabij mnie śmiechem” śledziło 2 mln widzów. Polsat przegrał w paśmie jego emisji z TVN i TVP1. -Wprowadziliśmy do ogólnodostępnej telewizji bardzo trudny gatunek sceniczny - broni show Nina Terentiew.
Średnie udziały programu w grupie 4+ wyniosły 13,17 proc, zaś wśród widzów między 16 a 49 rokiem ukształtowały się na poziomie 13,75 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
- To co prawda poniżej średniej stacji ale powyżej średniej dobowej w soboty. Wyniki w dużym stopniu tłumaczy bardzo duża konkurencja w paśmie - powiedziała w rozmowie Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa Telewizji Polsat.
DATA | AMR | SHR% | SHR% |
02-10-2010 | 2000323 | 13,18% | 12,76% |
09-10-2010 | 2108892 | 14,25% | 15,33% |
16-10-2010 | 2035676 | 13,85% | 13,48% |
23-10-2010 | 1255230 | 8,03% | 9,21% |
30-10-2010 | 1790793 | 11,54% | 11,76% |
06-11-2010 | 2124791 | 13,34% | 13,80% |
13-11-2010 | 2234898 | 14,59% | 14,31% |
20-11-2010 | 2461594 | 16,32% | 16,73% |
średnio | 2009342 | 13,17% | 13,45% |
Średnio 2009 | 2807351 | 17,94% | 15,45% |
Polsat był w trakcie emisji „Stand up: zabij mnie śmiechem” stacją trzeciego wyboru. Zdecydowanym liderem z 4,68 mln widzów i 30,53 proc. udziału była TVN, nadająca w tym czasie głównie „Mam talent!”. Minimalnie za Polsatem znalazła się Dwójka (1,95 mln widzów i 12,96 proc. udziału).
Data | AMR | SHR% |
TVN | 4682379 | 30,53% |
TVP1 | 3313690 | 21,61% |
POLSAT | 2009342 | 13,17% |
TVP2 | 1985870 | 12,95% |
Wpływy cennikowe z reklam emitowanych przy programie wyniosły 15,6 mln złotych (bez rabatów). „Stand up: zabij mnie śmiechem” chętnie oglądały go kobiety, mieszkańcy wsi oraz widzowie powyżej 50 roku życia.
Stand Up | ADH % | AFF | |
Płeć | Mężczyźni | 42,26% | 88 |
Kobiety | 57,74% | 111 | |
Wiek | 4-9 | 2,64% | 44 |
10-15 | 5,70% | 81 | |
16 - 19 | 3,71% | 64 | |
20 - 24 | 4,66% | 57 | |
25 - 29 | 7,21% | 81 | |
30 - 34 | 7,10% | 87 | |
35 - 39 | 7,03% | 99 | |
40 - 44 | 7,33% | 114 | |
45 - 49 | 8,87% | 125 | |
50 - 54 | 12,36% | 150 | |
55 - 59 | 10,32% | 136 | |
60+ | 23,06% | 118 | |
Wlk. miasta | Wieś | 45,36% | 116 |
< 50 tys. | 20,98% | 87 | |
50-100 tys. | 8,66% | 101 | |
100-200 tys. | 7,42% | 93 | |
> 200 tys. | 17,57% | 86 | |
Zawód | Top management | 5,98% | 77 |
Pracownicy średniego szczebla | 12,54% | 87 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 24,32% | 120 | |
Emeryci | 30,83% | 124 | |
Inni | 26,34% | 81 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 56,16% | 122 |
Średnie | 27,06% | 91 | |
Wyższe | 8,44% | 74 | |
Inne | 8,34% | 64 |
Dyrektor programowa Polsatu uważa, ze format ma potencjał. - Finałowy odcinek w paśmie 21.50 - 22.20 (czyli po zakończeniu konkurencyjnego „Mam talent”) dał nam pierwszą pozycję na rynku - powiedziała nam Terentiew. Jak dodała nie zapadła jeszcze decyzja o kontynuacji show.
Zwycięzcą programu, który miał wyłonić najlepszego polskiego kabareciarza -amatora został 22-letni student prawa z Bielska – Białej Michał Kempa. Pokonał Aldonę Jankowską i Annę Pitułę.
Dołącz do dyskusji: „Stand up: zabij mnie śmiechem": 2 mln widzów i 15,6 mln zł z reklam