SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Stand up: zabij mnie śmiechem": 2 mln widzów i 15,6 mln zł z reklam

Program „Stand up: zabij mnie śmiechem” śledziło 2 mln widzów. Polsat przegrał w paśmie jego emisji z TVN i TVP1. -Wprowadziliśmy do ogólnodostępnej telewizji bardzo trudny gatunek sceniczny - broni show Nina Terentiew.

Średnie udziały programu w grupie 4+ wyniosły 13,17 proc, zaś wśród widzów między 16 a 49 rokiem ukształtowały się na poziomie 13,75 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

- To co prawda poniżej średniej stacji ale powyżej średniej dobowej w soboty. Wyniki w dużym stopniu tłumaczy bardzo duża konkurencja w paśmie - powiedziała w rozmowie Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa Telewizji Polsat.
 

DATAAMRSHR%SHR%
02-10-2010200032313,18%12,76%
09-10-2010210889214,25%15,33%
16-10-2010203567613,85%13,48%
23-10-201012552308,03%9,21%
30-10-2010179079311,54%11,76%
06-11-2010212479113,34%13,80%
13-11-2010223489814,59%14,31%
20-11-2010246159416,32%16,73%
średnio200934213,17%13,45%
Średnio 2009280735117,94%15,45%


Polsat był w trakcie emisji „Stand up: zabij mnie śmiechem” stacją trzeciego wyboru. Zdecydowanym liderem z 4,68 mln widzów i 30,53 proc. udziału była TVN, nadająca w tym czasie głównie „Mam talent!”. Minimalnie za Polsatem znalazła się Dwójka (1,95 mln widzów i 12,96 proc. udziału). 

DataAMRSHR%
TVN468237930,53%
TVP1331369021,61%
POLSAT200934213,17%
TVP2198587012,95%


Wpływy cennikowe z reklam emitowanych przy programie wyniosły 15,6 mln złotych (bez rabatów). „Stand up: zabij mnie śmiechem” chętnie oglądały go kobiety, mieszkańcy wsi oraz widzowie powyżej 50 roku życia. 

Stand UpADH %AFF
PłećMężczyźni42,26%88
 Kobiety57,74%111
Wiek 4-92,64%44
  10-155,70%81
 16 - 193,71%64
 20 - 244,66%57
 25 - 297,21%81
 30 - 347,10%87
 35 - 397,03%99
 40 - 447,33%114
 45 - 498,87%125
 50 - 5412,36%150
 55 - 5910,32%136
 60+23,06%118
Wlk. miastaWieś45,36%116
 < 50 tys.20,98%87
 50-100 tys.8,66%101
 100-200 tys.7,42%93
 > 200 tys.17,57%86
ZawódTop management5,98%77
 Pracownicy średniego szczebla12,54%87
 Pracownicy fizyczni i rolnicy24,32%120
 Emeryci30,83%124
 Inni26,34%81
WykształceniePodstawowe56,16%122
 Średnie27,06%91
 Wyższe8,44%74
 Inne8,34%64


Dyrektor programowa Polsatu uważa, ze format ma potencjał. - Finałowy odcinek w paśmie 21.50 - 22.20 (czyli po zakończeniu konkurencyjnego „Mam talent”) dał nam pierwszą pozycję na rynku - powiedziała nam Terentiew. Jak dodała nie zapadła jeszcze decyzja o kontynuacji show.

Zwycięzcą programu, który miał wyłonić najlepszego polskiego kabareciarza -amatora został 22-letni student prawa  z Bielska – Białej Michał Kempa. Pokonał Aldonę Jankowską i Annę Pitułę.

Dołącz do dyskusji: „Stand up: zabij mnie śmiechem": 2 mln widzów i 15,6 mln zł z reklam

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Stand
Wlasnie, ciekawe jak ten format poradzi sobie w przyszlym sezonie kiedy nie bedzie "mam talent". Skoro po jego zakonczeniu Polsat byl liderem to jest dla nich szansa. Choc do mnie ta formula przemawia srednio.
odpowiedź
User
janina
fajny jest!
odpowiedź
User
Arni
Kolejny niewypał Carycy - co na to Solorz????
odpowiedź