Stereo.pl przejmuje serwis biletowy Bileteria.pl
Firma Stereo.pl została nowym właścicielem serwisu biletowego Bileteria.pl.
"Specyfika rynku handlu internetowego wymaga od nas stałego konkurowania z innymi dynamicznie rozwijającymi się podmiotami. Dlatego zdecydowaliśmy się na kolejną inwestycję. Muzyka, książki, filmy i gry oraz bilety na koncerty i spektakle teatralne - wszystko w ofercie jednej platformy internetowej - to nasza propozycja dla wymagających odbiorców dóbr kultury" - powiedział Piotr Muranty, prezes Stereo.pl S.A. "Bileteria.pl to nie tylko sprzedaż biletów, ale pełne wsparcie dla organizatorów imprez w zakresie biletowania, obsługi kas i kontroli wejść. Pierwszym sprawdzianem współpracy w ramach grupy był koncert Céline Dion, gdzie serwisy Stereo.pl i Bileteria.pl wspólnie sprzedawały bilety na to wydarzenie."
Bileteria.pl pozostanie samodzielną marką działającą w strukturach spółki Stereo.pl S.A. Serwis, oprócz biletów do teatrów, filharmonii i opery, zamierza dystrybuować również bilety do kina, co będzie istotnym wyróżnikiem jego oferty. Już w tym momencie Bileteria rozszerza ofertę o bilety na koncerty, festiwale i wydarzenia sportowe.
Nowy właściciel powierzył zarządzanie serwisem twórcy Bileterii Marcinowi Adamiakowi. Na swoich stanowiskach pozostaną też wszyscy obecni pracownicy.
To już trzecie w ciągu ostatnich 12 miesięcy przejęcie - wcześniej w portfolio firmy Stereo.pl S.A. znalazły się spółki APR Project DVD (wydawca i dystrybutor oraz pośrednik w obrocie licencjami na filmy, muzykę i gry) oraz Pstryk.pl (sklep internetowy oferujący profesjonalny sprzęt i akcesoria fotograficzne).
Dołącz do dyskusji: Stereo.pl przejmuje serwis biletowy Bileteria.pl