Steven Spielberg i pancerz w 3D
Steven Spielberg zajmie się produkcją aktorskiej wersji kultowej animacji "Ghost in the Shell". Projekt powstanie z wykorzystaniem techniki 3D.
Kultowa manga napisana przez Masamunego Shirowa wydana została w 1989 roku. 6 lat później firma Production I.G. stworzyła na jej podstawie film animowany. Akcja obrazu rozgrywa się w połowie XXI wieku. Główną bohaterką jest Motoko Kusanagi, dowódca w tajnej organizacji Sekcja 9, specjalizującej się w zwalczaniu przestępczości wykorzystującej nowoczesne technologie. Kusanagi jest zdolna do nadludzkich wyczynów.
Pełnometrażową, animowaną adaptację mangi zrealizował w 1995 roku Mamoru Oshii. Film szybko zdobył status kultowego. Siedem lat później powstał telewizyjny serial anime oparty na wątkach słynnej mangi - "Ghost in the Shell: Stand Alone Complex", a w 2004 nakręcono kontynuację filmu, pod tytułem "Ghost in the Shell II: Niewinność".
Prawa do przeniesienia na duży ekran historii w wersji aktorskiej nabyło studio DreamWorks. W produkcję dzieła w 3D zaangażowali się Steven Spielberg oraz Avi Arad. Nad scenariuszem pracuje Jamie Moss, autor "Królów ulicy".
Dołącz do dyskusji: Steven Spielberg i pancerz w 3D