Studio Tank zmienia identyfikację wizualną na materiałach promocyjnych
Od przyszłego roku studio Tank wprowadza nową identyfikację wizualną na swoich materiałach reklamowych. Za projekt odpowiada artystka Karolina Rodanowicz i Mamastudio.
W 2018 roku w komunikacji marki pojawi się nowa grafika przygotowana przez artystkę Karolinę Rodanowicz, zaś miejsce turkusu zajmie róż. Nowa identyfikacja znalazła się na materiałach promocyjnych studia - notesach oraz specjalnych słoikach z miodem, nawiązującym do miejsca, gdzie mieści się siedziba firmy - Fortu Mokotów.
To druga odsłona nowej identyfikacji wizualnej studia - pierwszą zaprezentowano od koniec 2016 roku z okazji 10. rocznicy powstania firmy. Wówczas autorem projektu był lustrator Tymek Jezierski Jego turkusowo-czarno-biała grafika pojawiała się m.in. w materiałach reklamowych.
- Zmiany są przeciwieństwem stagnacji, więc jeżeli tylko przynoszą ze sobą dobrą jakość, z radością je wprowadzamy" powiedziała Magda Olak, dyrektor zarządzająca Tank.
Za koncepcję odświeżonej identyfikacji odpowiada Mamastudio.
Dołącz do dyskusji: Studio Tank zmienia identyfikację wizualną na materiałach promocyjnych