Wszystkie reklamy z Super Bowl 2019: Pepsi, Google, Amazon, Doritos, Audi, M&M’s, Olay, Burger King (wideo)
Przedstawiamy wszystkie spoty wyemitowane przy transmisji tegorocznego meczu o Super Bowl. Wśród promowanych marek są Microsoft, Budweiser, Pepsi, Google, T-Mobile, Turkish Airlines, Amazon, Doritos, Hulu, Audi, M&M’s, Toyota, Pringles, Olay i Burger King.
Finałowy mecz Super Bowl o mistrzostwo w futbolu amerykańskim zawodowej ligi National Football League (NFL) jest najważniejszym wydarzeniem sportowym roku w USA. W tegorocznym na stadionie Mercedes Benz Stadium w Atlancie zmierzyły się drużyny New England Patriots i Los Angeles Rams. New England Patriots wygrali 13:3.
Super Bowl to nie tylko impreza sportowa, ale również ważne wydarzenie reklamowe. Już od lat wiele marek, po wielu miesiącach przygotowań pokazuje się w telewizji z reklamami, które specjalnie na tę okazję przygotowuje. Za kilkudziesięciosekundową reklamę decydują się zapłacić nawet kilka milionów dolarów.
Jak podają amerykańskie branżowe media, 30-sekundowy spot w telewizji CBS przy transmisji meczu kosztował nawet 5,3 mln dolarów. Cena jednak nie zniechęca reklamodawców. Już na początku stycznia przedstawiciele CBS podali, że sprzedali 90 proc. czasu reklamowego przy transmisji.
Z wstępnych danych wynika, że finał ligi NFL oglądało w telewizji 116 mln widzów.
Poniżej prezentujemy wszystkie spoty pokazane przy relacji z meczu o Super Bowl 2019
Burger King
„Eat Like Andy"
Agencje: David Miami, Mullen Lowe, Horizon
Devour
„Food Porn”
Agencja: David Miami
Microsoft
„We All Win”
Agencja: McCann
Amazon Alexa
„Not Everything Makes the Cut”
Agencja: Lucky Generals
Amazon Prime Studios
„Hanna”
Simplisafe
„Fear is Everywhere
T-Mobile
„We'll Keep This Brief”
Sprint
„Best of Both Worlds”
Agencja: Droga5
Mint Mobile
„Chunky Style Milk”
Agencja: dział wewnętrzny / Ruffian
Disney/Marvel
„Captain Marvel”
Hulu
„The Handmaid's Tale”
ADT
„Real Protection”
Verizon
„The Coach Who Wouldn't Be Here”
Agencja: McCann
„Washington Post”
„Democracy Dies in Darkness”
Dołącz do dyskusji: Wszystkie reklamy z Super Bowl 2019: Pepsi, Google, Amazon, Doritos, Audi, M&M’s, Olay, Burger King (wideo)
Jeżeli mam wybierać między konsumpcjonizmem i komercją a polskim disco-polowym, wódczano-kiełbasianym prostactwem, "roszczenionstwem", korupcją w sporcie, bardzo złym zarządzaniem sportem i ogromnym jego niedofinansowaniem to wybieram amerykańską kulturę. Amerykanie potrafią robić show, potrafią zarabiać na swoim sporcie, potrafią nim zarządzać itd. Futbol jest rzeczą genialną. Poza tym, spójrz na takie europejskie mistrzostwa w nieszczęsnej piłce nożnej - to niby nie jest komercyjne i konsumpcyjne? Yhmmm...